logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rześka kampania nowego wariantu piwa Tyskie

  PR 25.04.2015, przeczytano 1108 razy
ilustracjastrzałka

Tyskie przygotowało dla miłośników piwa rześką niespodziankę – ich pragnienie skutecznie ugasi nowe Tyskie Radler. To połączenie goryczki jasnego piwa Tyskie Gronie ze smakiem świeżych cytryn. Kampania promująca piwną nowość prowadzona będzie w telewizji, Internecie, ale i w terenie. Premiera reklamy już 24 kwietnia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rzeska-kampania-nowego-wariantu-piwa-tyskie,24672,artykul.html

– Latem chętniej sięgamy po piwa lżejsze, w których można wyczuć zarówno goryczkę chmielu jak i świeże, owocowe nuty – mówi Aleksandra Zarychta-Kuzalska, kierownik ds. PR marek. – Cieszymy się, że znane i lubiane Tyskie zyskało rześką odmianę. Tyskie Radler to prawdziwe, mętne piwo ze smakiem świeżych cytryn. To doskonała propozycja zarówno dla mężczyzn, jak i kobiet.

O nowym Tyskim Radlerze będzie głośno nie tylko w telewizji. Kampania w Internecie już się rozpoczęła. Uwagę tych, którzy odwiedzą zasięgowe portale ogólnopolskie, przykują soczyście żółte cytryny i naturalna sceneria, w której Radler występuje. Z myślą o piwoszach w całej Polsce zostaną przeprowadzone rześkie akcje, w trakcie których będzie można spróbować nowego Tyskiego. Tyskie Radler będzie też obecne podczas wydarzeń sponsorowanych w tym roku przez Tyskie.

Koncepcję kreatywną kampanii opracowała agencja Young&Rubicam. Spot telewizyjny w reżyserii Ronalda Koetziera i Jana Forysia, przygotował dom produkcyjny Papaya Films. Postprodukcją zajęło się Studio Xantus oraz Ztudio studio dźwiękowe. Opakowania zaprojektowało Wilk Studio. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC. Działania PR prowadzi Q&A Communications.

Źródło: KOMPANIA PIWOWARSKA SA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764