Agencja Reklamowa S4 na mocy wygranego przetargu nawiązała współpracę z firmą Arkus&Romet. Zadaniem S4 było przygotowanie strategii komunikacji oraz konceptu kreatywnego na 2014 rok dla marki.
Współpraca S4 z marką Romet rozpoczęła się od przygotowania billboardu sponsorskiego promującego produkty Romet Fitness zgodnego z zaproponowaną strategią. Jego emisja odbyła się w stacjach ogólnopolskich w grudniu 2013 roku.
Kolejnym działaniem budującym wizerunek marki oraz promującym cztery grupy rowerów (City, MTB, Trekking i Junior) jest spot telewizyjny, którego emisja rozpoczęła się 10 kwietnia. Kampania telewizyjna wspierana jest działaniami w Internecie.
Za planowanie i zakup mediów odpowiada Starcom. Wybrane media to: TVP1, TVP2, TVP tematyczne, TVN, TVN stacje tematyczne, Polsat, Polsat stacje tematyczne; Internet: onet.pl (cały portal oraz strony kobiece i sportowe), gazeta.pl (pakiet sportowy i kobiecy).
Celem działań było zbudowanie wyrazistego i atrakcyjnego dla grupy docelowej przekazu marki oraz zaangażowanie odbiorców w jej świat. S4 w sposobie opowiadania o marce Romet, jej produktach oraz współczesnych atrybutach wykorzystało unikalną wartość jaką jest jej emocjonalny kapitał. Powstały w ten sposób koncept kreatywny wyraża hasło „Kilometry wrażeń”.
Ze strony S4 za projekt odpowiadają: Joanna Biegacz – account manager, Kornelia Radzięta – strategic planner, Piotr Żarczyński – senior copywriter, Bartłomiej Piechocki – art director.
Źródło: S4