logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

S4 buduje wizerunek marki Romet

  PR 11.04.2014, przeczytano 2759 razy

Agencja Reklamowa S4 na mocy wygranego przetargu nawiązała współpracę z firmą Arkus&Romet. Zadaniem S4 było przygotowanie strategii komunikacji oraz konceptu kreatywnego na 2014 rok dla marki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/s4-buduje-wizerunek-marki-romet,21365,artykul.html

Współpraca S4 z marką Romet rozpoczęła się od przygotowania billboardu sponsorskiego promującego produkty Romet Fitness zgodnego z zaproponowaną strategią. Jego emisja odbyła się w stacjach ogólnopolskich w grudniu 2013 roku.

Kolejnym działaniem budującym wizerunek marki oraz promującym cztery grupy rowerów (City, MTB, Trekking i Junior) jest spot telewizyjny, którego emisja rozpoczęła się 10 kwietnia. Kampania telewizyjna wspierana jest działaniami w Internecie.

Za planowanie i zakup mediów odpowiada Starcom. Wybrane media to: TVP1, TVP2, TVP tematyczne, TVN, TVN stacje tematyczne, Polsat, Polsat stacje tematyczne; Internet: onet.pl (cały portal oraz strony kobiece i sportowe), gazeta.pl (pakiet sportowy i kobiecy).

Celem działań było zbudowanie wyrazistego i atrakcyjnego dla grupy docelowej przekazu marki oraz zaangażowanie odbiorców w jej świat. S4 w sposobie opowiadania o marce Romet, jej produktach oraz współczesnych atrybutach wykorzystało unikalną wartość jaką jest jej emocjonalny kapitał. Powstały w ten sposób koncept kreatywny wyraża hasło „Kilometry wrażeń”.
 
Ze strony S4 za projekt odpowiadają: Joanna Biegacz – account manager, Kornelia Radzięta – strategic planner, Piotr Żarczyński – senior copywriter, Bartłomiej Piechocki – art director.

Źródło: S4

s4.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bolton Polska wybiera agencję Streetcom
BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku.
PR Hub oraz Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk nawiązały współpracę pod kątem obsługi PR naukowego projektu badawczego podejmującego tematykę kulturowo wrażliwych miar rozwoju społecznego i dobrostanu społecznego. Projekt realizowany jest w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki w programie GRIEG.
More Bananas i Semcore partnerami biznesowymi
Agencje More Bananas i firma Semcore zostały partnerami biznesowymi. Mają wspólnie prowadzić i realizować działania marketingowe dla polskich i zagranicznych marek.
Julia Żugaj i konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Marka Tarczyński wystartowała z nową akcją konkursową, w której zachęca do podzielenia się swoimi kreatywnymi przepisami na śniadanie z wykorzystaniem parówek z linii Tarczyński Naturalnie. To nie tylko okazja do dobrej zabawy w kuchni, ale również szansa na wygranie niepowtarzalnych nagród. Autor przepisu, który podbije serce Julii Żugaj,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764