logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

S4 otrzymało Diageo Marketing Brilliance Award

  PR 04.02.2013, przeczytano 2341 razy
ilustracjastrzałka

Agencja S4 została nagrodzona firmę Diageo, za projekty przygotowane przez nią dla marki Captain Morgan.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/s4-otrzymalo-diageo-marketing-brilliance-award,17861,artykul.html

Nagroda została przyznana w kategorii Best Category Development Agency - Off Trade. Jest to wyróżnienie regionalne, przyznane przez struktury Diageo działające na obszarze Europy Wschodniej oraz Rosji.

Diageo Marketing Brilliance Awards to nagrody przyznawane corocznie przez marketera agencjom, których projekty zostały uznane przez firmę za najlepsze. Agencje wyróżnione w regionach mają szansę na wygranie nagrody globalnej.

Wyróżnione przez Diageo projekty S4 były już nagradzane – mostek kapitański otrzymał nagrodę POS Stars 2011 w kategorii Design Roku.

Źródło: S4

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764