Agencja Reklamowa S4, która w 2014 nawiązała współpracę z marką Książęce z portfolio Kompanii Piwowarskiej, odpowiada za koncept zimowej kampanii dla nowego wariantu piwa Chlebowo-Miodowego.
Zapach chleba? Posmak miodu? Jak może smakować piwo o tak nietypowym połączeniu? W nowej odsłonie kampanii marki piwa Książęce S4 znowu rozbudza ciekawość i zachęca do spróbowania wyjątkowego wariantu piwa Chlebowo-Miodowego, które Kompania Piwowarska uwarzyła specjalnie na zimę.
Agencja odpowiadała za opracowanie koncepcji kampanii w tym scenariusza spotu oraz nadzór nad jego produkcją. Spot jest kontynuacją dotychczasowej platformy kreatywnej, w której do odkrywania fascynującego świata piwa zaprasza sam Książę.
Kampania startuje 21 listopada, emisja planowana jest w stacjach Polsat, TVN oraz stacjach tematycznych TVN i Polsat.
Źródło: S4