logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

S4 z zimowym spotem dla marki Książęce

  PR 21.11.2014, przeczytano 1034 razy

Agencja Reklamowa S4, która w 2014 nawiązała współpracę z marką Książęce z portfolio Kompanii Piwowarskiej, odpowiada za koncept zimowej kampanii dla nowego wariantu piwa Chlebowo-Miodowego. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/s4-z-zimowym-spotem-dla-marki-ksiazece,23295,artykul.html

Zapach chleba? Posmak miodu? Jak może smakować piwo o tak nietypowym połączeniu?  W nowej odsłonie kampanii marki piwa Książęce S4 znowu rozbudza ciekawość i zachęca do spróbowania wyjątkowego wariantu piwa Chlebowo-Miodowego, które Kompania Piwowarska uwarzyła specjalnie na zimę.

Agencja odpowiadała za opracowanie koncepcji kampanii w tym scenariusza spotu oraz nadzór nad  jego produkcją. Spot jest kontynuacją dotychczasowej platformy kreatywnej, w której do odkrywania fascynującego świata piwa zaprasza sam Książę. 

 

Kampania startuje 21 listopada, emisja planowana jest w stacjach Polsat, TVN oraz stacjach tematycznych TVN i Polsat.


Źródło: S4

www.s4.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764