logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Samsung wprowadza monitory dopasowujące treści do konkretnych odbiorców

  PR 02.07.2015, przeczytano 886 razy
ilustracjastrzałka

Firma Samsung wprowadza na polski rynek ekrany SMART z technologią Audience Measurement, dzięki której monitory oprócz funkcji wyświetlania treści promocyjnych potrafią mierzyć ruch przed ekranem. Umożliwiają to zainstalowane kamery, które monitorują ile i jakie konkretnie osoby są zainteresowane wyświetlanymi na monitorze treściami, a także dopasowują te treści do określonego odbiorcy w czasie rzeczywistym.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/samsung-wprowadza-monitory-dopasowujace-tresci-do-konkretnych-odbiorcow,25343,artykul.html

Digital Signage to obecnie jedna z najbardziej nowoczesnych form promocji w sprzedaży bezpośredniej. Składają się na nią nośniki oraz oprogramowanie umożliwiające tworzenie, publikowanie i zarządzanie treściami wizualnymi w przestrzeni publicznej. Coraz częściej i z dużym powodzeniem zastępuje ono plakaty, tablice informacyjne, ulotki i standardowe reklamy. Rozwijając segment Digital Signage firma Samsung wprowadza na rynek nowe monitory SMART z technologią Audience Measurement.

Reklama sama dostosowuje się do klienta

Samsung Audience Measurement to technologia, którą można instalować na ekranach LFD marki Samsung. Opiera się ona na wbudowanych systemach wewnętrznego monitoringu, które mierzą ruch przed monitorem. Dzięki zainstalowanej kamerze można sprawdzić ile i jakie osoby są zainteresowane wyświetlanymi na ekranie treściami. W efekcie pozwala to dokładniej dopasować je do klientów, dostosowując przekaz do takich parametrów jak np. płeć. Przykładowo, w drogerii kamera może dosłownie w chwilę wyświetlić inną reklamę dedykowaną mężczyźnie – np. krem do golenia, a inną kobiecie – kosmetyki do makijażu. Dzięki temu właściciele monitorów otrzymują możliwość pozycjonowania treści promocyjnych z wyjątkową dokładnością.

- Technologie Audience Measurment istnieją już na rynku od kliku lat, jednak nie są powszechnie stosowane ze względu na bardzo wysokie koszty inwestycji. Mając to względzie firma Samsung zadbała o to by jej system był szeroko dostępny w przystępnej cenie. Ponadto cały system jest skalowalny, tzn. decydując się na zakup monitora i systemu MagicInfo do zarządzania treścią klient może dodatkowo, w miarę swoich potrzeb dokupić kamerę, która posiada odpowiednie oprogramowanie i licencję. Korzystanie z systemu jest bardzo proste i intuicyjne, a sam proces instalacji wyjątkowo szybki - wynosi od 2 do 3 godzin – mówi Paweł Zaworski, Business Development Manager w firmie Samsung.

Więcej informacji o rozwiązaniu i jego zastosowaniu można znaleźć pod adresem: https://youtu.be/kT3AwZ-S7pY

Inteligenta technologia Samsung

Audience Measurement rozpoznaje przechodzących koło ekranu ludzi już z odległości 5 metrów. Oprócz wcześniej wspomnianych informacji o płci oraz liczbie osób, które miały kontakt z treścią wyświetlaną na monitorze, kamery zapisują również ile czasu trwał kontakt z tą treścią. Kamera może analizować powyższe dane w ujęciu godzinowym, dniowym, tygodniowym oraz miesięcznym. Wszystkie dane są zapisywane na serwerze MagicInfo.

Kamera działa w oparciu o system Samsung MagicInfo, który służy do zarządzania treściami wyświetlanymi na ekranach LFD, a instaluje się ją bezpośrednio na monitorze za pomocą taśmy ze specjalnym rzepem, co chroni ją przed upadkiem czy rozbiciem.

Warto nadmienić, że monitory i kamery nie przechowują informacji o użytkownikach, eliminując tym samym kwestie związane z prawem autorskim i wykorzystywaniem wizerunku.

SMART Signage to obszar szybkiego wzrostu, dlatego Samsung rozbudowuje w tym segmencie kompleksową ofertę dla biznesu. Biura, sklepy, salony usługowe, restauracje, lotniska, dworce – to tylko niektóre miejsca, w których Audience Measurement znajdzie szerokie zastosowanie.

Źródło: Samsung

www.samsung.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764