logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Samsung zaprasza do konkursu na projekt muralu

  PR 03.07.2014, przeczytano 1253 razy

5 lipca br. rusza konkurs Samsung Kolor niech żyje! - wyjątkowy projekt, w którym nagrodą główną jest realizacja zwycięskiego projektu graficznego w formie muralu. Wystarczy przygotować artystyczną wizję interpretacji hasła przewodniego konkursu. Najbardziej kreatywna praca zostanie wkomponowana w mural, który pojawi się w ruchliwym punkcie w centrum Warszawy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/samsung-zaprasza-do-konkursu-na-projekt-muralu,22096,artykul.html

Samsung zaprasza wszystkie osoby zajmujące się projektowaniem grafiki – zarówno hobbystów, jak i profesjonalistów do artystycznej interpretacji hasła Kolor niech żyje! W ramach konkursu promującego najnowszy tablet Samsung GALAXY Tab S, zwycięska praca zostanie zrealizowana i pojawi się w przestrzeni publicznej w formie muralu. Dzieło będzie także promowane przez firmę w mediach i kanałach społecznościowych Samsung. Artystycznie wizja zostanie zaprezentowana w jednym z najbardziej ruchliwych miejsc w stolicy – na ścianie przy stacji Metra Politechnika w Warszawie.

Dodatkowo, zwycięzca otrzyma tablet GALAXY Tab S 10.5 oraz smartfon GALAXY Note 3. Na nagrody rzeczowe mogą też liczyć osoby, które zajmą kolejne miejsca w ocenie Jury. Osoba z drugą pozycją otrzyma GALAXY Tab S 10.5 o wartości 2299PLN oraz smartfon GALAXY Note 3, a osoba z trzecim miejscem- GALAXY Tab S 8.4 o wartości 1999PLN oraz smartfon GALAXY Note 3.

Co należy zrobić, aby wziąć udział w konkursie? Do 31 lipca br. uczestnicy mogą przesyłać swoje artystyczne interpretacje hasła Kolor niech żyje! na adres: mural(at)cursor.pl w formacie .jpeg (lub wektorowym: .ai, .eps, .psd) w rozdzielczości 300 dpi. Projekty mogą zostać zrealizowane zarówno przy użyciu graficznych programów komputerowych, jak i w formie odręcznego rysunku czy malunku.W tytule maila należy wpisać hasło Konkurs Mural. Przed wysłaniem projektu do organizatora, należy pobrać ze strony mural.samsung.pl obryswkomponowania projektu w zarys tabletu, który zostanie umieszczony na ścianie z muralem.

Mural ze zwycięskim projektem zostanie zrealizowany w sierpniu przy ul. Polnej w Warszawie. Regulamin konkursu dostępny jest na stronie: www.projektmural.pl

Źródło: Samsung

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764