logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ściany wideo Panasonic z ultracienką ramką

  PR 24.10.2014, przeczytano 675 razy
ilustracjastrzałka

Panasonic zaprezentował nowy profesjonalny wyświetlacz TH-55LFV70 o najcieńszej na rynku 3,5-milimetrowej ramce. Umożliwia on tworzenie ogromnych ścian wideo o najwyższej jakości obrazu, w których połączenia miedzy ekranami są praktycznie niewidoczne.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sciany-wideo-panasonic-z-ultracienka-ramka,23013,artykul.html

Jedną z ciekawszych funkcji TH-55LFV70 jest system awaryjnego przełączania sygnału. Dzięki niemu, jeśli w przesyłaniu głównych sygnałów wideo i audio do dostępnych portów DVI-D, HDMI, DisplayPort, Digital Link oraz portu USB wystąpi przerwa, system natychmiast przełączy się na sygnały zastępcze. To sprawia, że urządzenia doskonale nadają się do wymagających zastosowań, jak pomieszczenia kontrolne czy centra nadzoru. Oprócz tego, model TH-55LFV70 umożliwia ciągłą pracę przez całą dobę oraz instalację w orientacji pionowej.

- Dzięki matrycy IPS (z ang. in-plane switching) wyświetlacz oferuje szeroki kąt widzenia i wysoką jakość obrazu. Dodatkowo jest wyposażony w powłokę antyrefleksyjną i zapewnia jasność na poziomie 700cd/m2 – mówi Enrique Robledo, Marketing Manager w Panasonic. - Nowe oprogramowanie do kalibracji obrazu obsługuje czujniki oferowane przez różnych dostawców i pozwala w bardzo łatwy sposób zapobiec różnicy w kolorach pomiędzy wyświetlaczami – dodaje Enrique Robledo.

Panasonic TH-55LFV70 umożliwia szybką i łatwą instalację. Dzięki zastosowaniu Digital Link sygnały wideo, audio i sterowania mogą być transmitowane za pomocą jednego kabla pomiędzy monitorami tworzącymi ścianę wideo, zaś opcjonalny zestaw montażowy zapewnia wyjatkowo prostą regulację ekranów za pomocą nowego systemu wyposażonego w magnesy.

- Kierowaliśmy się sugestiami naszych klientów, którzy oczekiwali wyświetlaczy tworzących ściany wideo o niemal niewidocznych połączeniach między ekranami. Nowy model LFV70 jest odpowiedzią na te potrzeby i stanowi doskonałe uzupełnienie istniejącej gamy tego typu ekranów Panasonic LFV5 i LFV50 - dodaje Enrique Robledo.

Urządzenie będzie dostępne na polskim rynku od listopada 2014 roku u Autoryzowanych Dystrybutorów Panasonic w cenie od 24 000 zł netto.

Źródło: Panasonic

business.panasonic.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764