W lipcu 2014 r. sieć reklamowa i platforma adexchange Adexon podpisała umowę z serwisem Nowoczesna Firma. Dzięki nawiązanej współpracy, sieć otrzymała wyłączność na sprzedaż reklamy sieciowej i agencyjnej w portalu NF.pl
Portal NF.pl – jeden z największych serwisów biznesowych dołączy do nowostworzonego kanału tematycznego przeznaczonego dla kadry zarządzającej. Według badania Megapanel PBI/Gemius (kwiecień 2014), NF.pl znajduje się w pierwszej dziesiątce serwisów w kategorii "Biznes, Finanse, Prawo" z liczbą 839.312 RU (realnych użytkowników),7.274.342 PV (odsłon) i zasięgiem wśród internautów na poziomie 3,89%. Portal zawiera serwisy tematyczne adresowane do menedżerów poszczególnych działów w firmie, decydentów zakupu narzędzi wspomagających zarządzanie oraz przedsiębiorców z sektora małych i średnich firm.
„Jesteśmy bardzo zadowoleni z nawiązania współpracy z Nowoczesną Firmą. Chcemy dalej rozwijać zautomatyzowaną sprzedaż i budować naszą ofertę także dla wydawców premium. Reklamodawcy będą mogli przeprowadzić kampanie w modelu automatycznym bez obaw o kontekst, w którym pojawi się ich reklama, a dzięki ustawianiu stawek minimalnych i umiejętnemu zarządzaniu dostępnością wydawcy zwiększą swoje przychody ze sprzedaży reklam.” – tłumaczy Adam Dyba, CEO Adexon.
Podpisanie umowy z Nowoczesną Firmą podsumowuje Łukasz Skawiński, Head of Agency Sales w Adexon:
„Cieszę się, że udało nam się rozpocząć współpracę z tak znaczącym i rozpoznawalnym podmiotem jak Nowoczesna Firma. Dzięki dołączeniu witryny NF.pl do portfolio Adexon będziemy w stanie zaproponować naszym reklamodawcom jeszcze lepsze powierzchnie reklamowe i pakiety bardziej dopasowane do potrzeb odbiorców. Portal Nowoczesnej Firmy dołączy do nowopowstałego pakietu biznesowego, który oferujemy w sprzedaży bezpośredniej, ale również w modelu automatycznym, co jest całkowitą nowością na polskim rynku. Trend ten dotarł do nas z bardziej rozwiniętych rynków reklamowych w Europie Zachodniej i USA, a Adexon jest jego prekursorem w Polsce.”
Źródło: Adexon