logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Serwis Nowoczesna Firma w sieci Adexon

  PR 22.07.2014, przeczytano 1044 razy

W lipcu 2014 r. sieć reklamowa i platforma adexchange Adexon podpisała umowę z serwisem Nowoczesna Firma. Dzięki nawiązanej współpracy, sieć otrzymała wyłączność na sprzedaż reklamy sieciowej i agencyjnej w portalu NF.pl


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/serwis-nowoczesna-firma-w-sieci-adexon,22223,artykul.html

Portal NF.pl – jeden z największych serwisów biznesowych dołączy do nowostworzonego kanału tematycznego przeznaczonego dla kadry zarządzającej. Według badania Megapanel PBI/Gemius (kwiecień 2014), NF.pl  znajduje się w pierwszej dziesiątce serwisów w kategorii "Biznes, Finanse, Prawo" z liczbą 839.312 RU (realnych użytkowników),7.274.342 PV (odsłon) i zasięgiem wśród internautów na poziomie 3,89%. Portal zawiera serwisy tematyczne adresowane do menedżerów poszczególnych działów w firmie, decydentów zakupu narzędzi wspomagających zarządzanie oraz przedsiębiorców z sektora małych i średnich firm.

 „Jesteśmy bardzo zadowoleni z nawiązania współpracy z Nowoczesną Firmą. Chcemy dalej rozwijać zautomatyzowaną sprzedaż i budować naszą ofertę także dla wydawców premium. Reklamodawcy będą mogli przeprowadzić kampanie w modelu automatycznym bez obaw o kontekst, w którym pojawi się ich reklama, a dzięki ustawianiu stawek minimalnych i umiejętnemu zarządzaniu dostępnością wydawcy zwiększą swoje przychody ze sprzedaży reklam.” –  tłumaczy Adam Dyba, CEO Adexon.

Podpisanie umowy z Nowoczesną Firmą podsumowuje Łukasz Skawiński, Head of Agency Sales w Adexon:

Cieszę się, że udało nam się rozpocząć współpracę z tak znaczącym i rozpoznawalnym podmiotem jak Nowoczesna Firma. Dzięki dołączeniu witryny NF.pl do portfolio Adexon będziemy w stanie zaproponować naszym reklamodawcom jeszcze lepsze powierzchnie reklamowe i pakiety bardziej dopasowane do potrzeb odbiorców. Portal Nowoczesnej Firmy dołączy do nowopowstałego pakietu biznesowego, który oferujemy w sprzedaży bezpośredniej, ale również w modelu automatycznym, co jest całkowitą nowością na polskim rynku. Trend ten dotarł do nas z bardziej rozwiniętych rynków reklamowych w Europie Zachodniej i USA, a Adexon jest jego prekursorem w Polsce.

Źródło: Adexon

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
MKiDN: wszystkie media publiczne oraz PAP w stanie likwidacji
Celem rozwiania wątpliwości Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego jako reprezentant Skarbu Państwa uprzejmie wyjaśnia, że wszystkie spółki mediów publicznych oraz Polska Agencja Prasowa, zostały skutecznie postawione w stan likwidacji, co jest potwierdzone wpisami do Krajowego Rejestru Sądowego. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764