logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Serwis Se.pl w nowej odsłonie

  PR 30.03.2015, przeczytano 779 razy
ilustracjastrzałka

Należący do Grupy ZPR Media serwis Se.pl został uruchomiony w zmodyfikowanej odsłonie w dwóch wersjach – desktopowej i mobilnej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/serwis-se.pl-w-nowej-odslonie,24379,artykul.html

Nowy serwis Se.pl uruchomiono pod koniec zeszłego tygodnia. Prace nad nim trwały kilka miesięcy. Autorem layoutu strony jest Piotr Dąbrowski – dyrektor artystyczny grupy Super Express. Projekt wdrażał zespół redakcyjny pod kierownictwem: Radka Malinowskiego (redaktor naczelny serwisu Se.pl), Anity Anders (project manager), a także zespołu webmasterskiego oraz  programistycznego ZPR MEDIA SA.

- Strona ma zmieniony wygląd, funkcjonalności, a także poprawioną nawigację. Ładuje się znacznie szybciej niż poprzednia jej wersja – wyjaśnia Radek Malinowski, redaktor naczelny Se.pl. 

Nowy Se.pl prezentuje w lepszy i wygodniejszy sposób materiały wideo oraz galerie, których codziennie powstaje w redakcji bardzo dużo, a które cieszą się sporym zainteresowaniem. Treści są znacznie lepiej wyeksponowane, dzięki czemu dostęp do nich stał się łatwiejszy. 

- Serwis jest także znacznie bardziej elastyczny, jeśli chodzi o rozbudowę sekcji i daje lepsze możliwości tworzenia specjalnych sekcji tematycznych. To stwarza dużo więcej możliwości dla reklamodawców, zwłaszcza tych, którzy poszukują niestandardowych rozwiązań. Mamy nadzieję, że zmiany te po pewnym czasie zaowocują dalszym wzrostem liczby użytkowników – mówi Radek Malinowski.

Źródło: Time S.A.

www.grupazpr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
KRRiT: Sygnał Radia Maryja zakłócano z Rosji
Sekretarz Wykonawczy IGO EUTELSAT informuje Przewodniczącego KRRiT:
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764