logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Serwisy pogodowe popularne w sierpniu

  PR 25.09.2017, przeczytano 363 razy
ilustracjastrzałka

W sierpniu serwisy pogodowe cieszyły się szczególnym zainteresowaniem wśród internautów. W rekordowym dniu, 11 sierpnia użytkownicy sieci wygenerowali na tych stronach WWW blisko 25 mln odsłon.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/serwisy-pogodowe-popularne-w-sierpniu,33847,artykul.html

11 sierpnia internauci wygenerowali rekordową liczbę odsłon (24,9 mln) w serwisach pogodowych (źródło: badanie Gemius/PBI). Wynik ten dwukrotnie przebił średnią miesięczną dla tych stron WWW (12,2 mln odsłon). Serwisy z prognozą pogody były najmniej popularne 29 sierpnia – 6,1 mln odsłon.

Internetowe lenistwo trwa

W sierpniu z internetu korzystało 26,4 mln Polaków (o 40 tys. mniej niż w lipcu). Wygenerowali oni łącznie 51,9 mld odsłon (o 1,5 mln mniej niż w lipcu), a czas, jaki spędzali średnio dziennie w sieci, wyniósł 2 godz. 9 min (o 16 min mniej niż w lipcu). Ponad jedna piąta internautów (22 proc.) łączyła się w tym okresie z siecią wyłącznie za pośrednictwem komputerów stacjonarnych i laptopów, a jedna szósta (17 proc.) wyłącznie za pomocą urządzeń mobilnych.

Wzrost pośród spadków

Spadkowym wakacyjnym tendencjom wymyka się dzień rekordowej liczby użytkowników sieci. W środę, 2 sierpnia z siecią połączyło się 21,8 mln użytkowników i jest to znaczny wzrost w porównaniu z rekordem lipcowym (19,5 mln osób) i czerwcowym (20,3 mln). W ubiegłym miesiącu najmniejszą liczbę internautów – 20,4 mln – odnotowano w sobotę, 12 sierpnia.

Źródło: Gemius

www.gemius.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764