Na 50 dni przed rozpoczęciem Mundialu w Brazylii sieć reklamy mobilnej adrino przygotowała specjalną ofertę składającą się z wyselekcjonowanego pakietu witryn o tematyce piłkarskiej.
Mistrzostwa Świata i okres bezpośrednio je poprzedzający to dla kibiców piłki nożnej prawdziwe święto. Jest to również czas, w którym znacznie wzrasta ruch na stronach poświęconych tej dyscyplinie. W dobie powszechniej smartfonizacji fani bardzo cenią szybki dostęp do takich informacji jak składy zespołów, wyniki i skróty meczów czy komentarze ekspertów.
Wychodząc naprzeciw tym oczekiwaniom adrino przygotowało dla reklamodawców dostęp do specjalnego zestawu stron piłkarskich w skład, którego wchodzą m.in.: SportoweFakty.pl, Goal.pl, FCBarca.com, Ekstraklasa.net i wiele innych. Oferta zawiera wszystkie możliwe formaty reklamowe, od standardowych bannerów przez rich media, aż po możliwość całkowitego brandingu witryny wraz z sekcją specjalną tworzoną wyłącznie na czas Mistrzostw Świata
– Nasza sieć specjalizuje się w przygotowywaniu dynamicznych i zaawansowanych technicznie kreacji reklamowych. Tematyka sportowa doskonale wpisuje się w nasze działania i jest idealnym tłem do stworzenia kreacji wywołującej duże zaangażowanie użytkowników – mówi Grzegorz Chyliński, CEO adrino. – Dodatkowo Mundial jest imprezą, która interesuje nie tylko zagorzałych kibiców piłki nożnej, ale również „niedzielnych” fanów, co przełoży się na wyższe niż zazwyczaj zasięgi.
Przy okazji nowej oferty adrino przygotowało dla swoich klientów małą niespodziankę. Każdy kto złoży zamówienie na reklamę w ofercie mundialowej, otrzyma oficjalną piłkę Mistrzostw – Adidas Brazuca.
Źródło: adrino