logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sieć Royal Ad z kampanią online dla Forda Mustanga

  PR 22.07.2014, przeczytano 3424 razy

Royal Ad powiększyła swoje portfolio o kampanię online nowego modelu Forda Mustanga

Sieć promowała prestiżowe wydarzenie, dzięki któremu użytkownicy serwisów premium mogli zarezerwować pierwszy raz w historii najnowszy model Forda Mustanga na rok przed oficjalnym debiutem w Europie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/siec-royal-ad-z-kampania-online-dla-forda-mustanga,22232,artykul.html

Wyselekcjonowana i prominentna grupa docelowa fanów motoryzacji miała okazję spełnić swoje marzenia i  zamówić pierwsze 500 egzemplarzy Forda Mustanga w wersji fastback oraz kabriolet. Kreacje  promujące wspomnianą akcję emitowane były na prestiżowych witrynach m.in.: bcc.org.pl, artinfo.pl, motorowy.pl, zyciewluksusie.pl, zegarkiclub.pl, justfly24.pl. Kampania została przeprowadzona na zlecenie domu mediowego MindShare.  

- To co wyróżnia sieć Royal Ad w odniesieniu do kampanii dla Forda Mustanga, to nie szeroko rozpowszechniona reklama, ale precyzyjne trafienie do starannie wyselekcjonowanej klienteli. Cieszy nas, że Royal Ad zaczyna być postrzegana jako sieć ustanawiająca trendy. Gwarantujemy  „luksus życia online” naszym kampaniom oraz szerokie dotarcie do wyselekcjonowanych i potwierdzonych konsumentów dóbr luksusowych. Spełniamy niestandardowe potrzeby i oczekiwania producentów oraz dystrybutorów towarów ekskluzywnych, takich jak  Ford Mustang - mówi Maja Janicka, Head of Site Relations Royal Ad.

Źródło: Royal Ad

www.royalad.pl

Dodatkowe informacje:

Royal Ad to sieć reklamowa skupiająca luksusowe witryny internetowe, docierające do potwierdzonych konsumentów dóbr luksusowych. Sieć zapewnia kompleksowe rozwiązania marketingowe - głównie w obszarze reklamy online (display, mailing, mobile), jak również oferuje działania promocyjne w wybranych tytułach prasowych oraz reklamę niestandardową podczas elitarnych wydarzeń, jak gale biznesu i sztuki.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764