Royal Ad powiększyła swoje portfolio o kampanię online nowego modelu Forda Mustanga.
Sieć promowała prestiżowe wydarzenie, dzięki któremu użytkownicy serwisów premium mogli zarezerwować pierwszy raz w historii najnowszy model Forda Mustanga na rok przed oficjalnym debiutem w Europie.
Wyselekcjonowana i prominentna grupa docelowa fanów motoryzacji miała okazję spełnić swoje marzenia i zamówić pierwsze 500 egzemplarzy Forda Mustanga w wersji fastback oraz kabriolet. Kreacje promujące wspomnianą akcję emitowane były na prestiżowych witrynach m.in.: bcc.org.pl, artinfo.pl, motorowy.pl, zyciewluksusie.pl, zegarkiclub.pl, justfly24.pl. Kampania została przeprowadzona na zlecenie domu mediowego MindShare.
- To co wyróżnia sieć Royal Ad w odniesieniu do kampanii dla Forda Mustanga, to nie szeroko rozpowszechniona reklama, ale precyzyjne trafienie do starannie wyselekcjonowanej klienteli. Cieszy nas, że Royal Ad zaczyna być postrzegana jako sieć ustanawiająca trendy. Gwarantujemy „luksus życia online” naszym kampaniom oraz szerokie dotarcie do wyselekcjonowanych i potwierdzonych konsumentów dóbr luksusowych. Spełniamy niestandardowe potrzeby i oczekiwania producentów oraz dystrybutorów towarów ekskluzywnych, takich jak Ford Mustang - mówi Maja Janicka, Head of Site Relations Royal Ad.
Źródło: Royal Ad