logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sierpniowe regionalne spotkanie PIAP Poznań już za nami

  PR 19.08.2013, przeczytano 1252 razy

W sierpniu br. odbyło się kolejne regionalne spotkanie branżowe PIAP, tym razem gościliśmy w mieście Poznań. Podczas spotkania regionalnego PIAP  zostały zaprezentowane korzyści wynikające z Członkostwa w Izbie oraz plany PIAP na najbliższy okres.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sierpniowe-regionalne-spotkanie-piap-poznan-juz-za-nami,19473,artykul.html

W spotkaniu wzięli udział: przedstawiciele Zarządu PIAP w osobach: Tomasz Chwiłowicz - Jaguar, Zbigniew Kaczor – Maxim, Tomasz Barudin – Texet Poland, reprezentanci firm Członkowskich PIAP: Iwona Skrzypczak- GJC InterMedia, Grzegorz Pałka –Drukarnia Serikon, Janusz Mazurczak – Międzynarodowe Targi Poznańskie, Maciej Koliński- Axpol Trading, Anna Roszczak – Asgard oraz przedstawiciele firm branżowych spoza PIAP: Sławomir Nowicki - Domico, Marcin Besz –Druk Polska, Elżbieta Lancmańska – Marsel, Teresa Kolasińska- IMS Glass-decor, Małgorzata Czarkowska -PAR Plus.

Członkowie PIAP zostali zachęceni do korzystania z nowego narzędzia dla Członków PIAP, którą jest nowa platforma www.piap-org.pl. Zgłoszono pomysł aby w treści powiadomień wysyłanych do członków Izby - agencji reklamowych na temat przetargów załączana był lista promowanych dostawców należących do programu Gwiazdy PIAP.

Ze strony obecnych agencji reklamowych poruszono temat trudności wyboru wiarygodnych dostawców. W tym miejscu omówiona została idea i zasady funkcjonowania programu Gwiazdy PIAP pomagającego wyłonić uczciwych dostawców oraz agencje reklamowe.

Rozmawiano na temat promocji gadżetu jako nośnika reklamy. Wnioski z tej rozmowy to nieadekwatność środków które Izba jest w stanie przeznaczyć na ten cel w stosunku do pożądanego efektu które miały by osiągnąć. Zgodzono się co do tego, iż najlepszą promocję gadżetu wykonają same agencje reklamowe w czasie spotkań ż klientami. W konsekwencji zgodzono się, iż potrzebny jest program szkoleń dla członków Izby ale kierowany głównie do szefów i pracowników agencji reklamowych. Szkolenia miały skupić się na tematyce rozpoznawania potrzeb oraz budowania relacji z klientem oraz atrakcyjnego przedstawienia walorów gadżetu jako środka reklamy wskazując np. na jego multisensoryczność. Uświadomienie klientowi, iż reklama którą oprócz oglądania także możemy dotknąć, poczuć, posłuchać, powąchać zgodnie z zasadą zapamiętywania w nauce zostaje dłużej zachowana w pamięci.

Zwrócono uwagę na skromną reprezentację agencji reklamowych na spotkaniu pomimo znacznej ich liczby w szeregach członków. Wskazano na potrzebę stworzenia szerszego gremium agencji reklamowych w dyskusji ponieważ to bezpośrednio od pracy agencji reklamowych zależy wielkość sprzedaży w branży.

Kolejne regionalne spotkanie branżowe planowane jest w Warszawie, o szczegółach poinformuje Biuro Zarządu PIAP.

Źródło: PIAP

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764