logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Skuteczność, Innowacyjność, Kreatywność: Misja SAR

  PR 30.06.2015, przeczytano 1123 razy

Skuteczność, Innowacyjność i Kreatywność, to wartości określające misję Stowarzyszenia Komunikacji marketingowej SAR – tak jednogłośnie zadecydowali wczoraj jego członkowie podczas Walnego Zgromadzenia. Omówiono także rolę platformy przetargowej, oficjalnie przyjęto 6 nowych agencji oraz przeprowadzono wybory uzupełniające do Zarządu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/skutecznosc%2C-innowacyjnosc%2C-kreatywnosc%3A-misja-sar,25307,artykul.html

Wczoraj, 29 czerwca br. odbyło się Walne Zebranie Członków SAR i ZAR. Poświęcone było przede wszystkim określeniu nowych wartości, które mają definiować Stowarzyszenie i będą stanowić ideową podstawę oraz nadawać kierunek wszystkim inicjatywom SAR. Dlatego zdecydowano określić je w trzech słowach: Skuteczność, Innowacyjność i Kreatywność. Są one wyrażane poprzez konkursy, działalność edukacyjną oraz pracę na rzecz tworzenia i rozpowszechniania rynkowych standardów, a także inicjatywy z obszaru CSR.

– W SAR mamy silne, poparte doświadczeniem, przekonanie, że kampania która była naprawdę skuteczna, musiała być również kreatywna i innowacyjna. Jeśli nie była, to znaczy, że zmarnowano okazję by dzięki innowacyjności i kreatywności walczyć o większą efektywność. W dzisiejszym świecie nie ma skuteczności bez innowacyjności, która z kolei nie istnieje bez kreatywności. Uważamy, że każdy skuteczny proces, przedsięwzięcie, produkt, każda usługa, kampania, działalność marketingowa musi być równocześnie kreatywna i innowacyjna. Chcemy żeby SAR był promotorem takiego myślenia, bo jest ono potrzebne całej polskiej gospodarce – skomentował Szymon Gutkowski, Prezes SAR. 

Jasne zasady przetargów

Platforma przetargowa dla agencji członkowskich SAR była także tematem rozmów podczas wczorajszego Walnego Zebrania. To narzędzie pozwalające wszystkim uczestnikom przetargu na wymianę informacji, dotyczących kwestii proceduralnych postępowania. Wkrótce zostaną wdrożone nowe funkcjonalności, które jeszcze bardziej usprawnią z niej korzystanie wszystkim zainteresowanym. Będą one miały za zadanie również pomóc we wdrażaniu i promowaniu europejskich standardów relacji pomiędzy klientami a agencjami. Ma ona także zbliżać obydwa środowiska, tak aby skutecznie budować dialog dotyczący standardów przetargowych i wzajemnej współpracy. Efektywniejsza komunikacja pomiędzy tymi podmiotami przysłuży się jednemu – profesjonalizacji procesów przetargowych w Polsce. Platforma ma być również kompendium wiedzy dla osób organizujących przetargi na usługi marketingowe w Polsce: od doboru uznanych i doświadczonych partnerów, poprzez kolejne etapy przetargu i jasne zasady na jakich powinien on się odbywać. 

Podmioty, które są niezrzeszone także mogą otrzymać dostęp do platformy przetargowej po wcześniejszym spotkaniu z władzami Stowarzyszenia, zaakceptowaniu obowiązującego regulaminu i wskazówek przetargowych WFA, EACA, SAR oraz podpisaniu umowy.

 – Promocja najwyższych standardów biznesowych i postępowania zgodnie z dobrymi praktykami to jeden z najważniejszych celów SAR. Przestrzeganie tych zasad leży w istotnym interesie zarówno członków naszego Stowarzyszenia, jak i ich klientów. Platforma przetargowa tworzy równe i transparentne warunki dla wszystkich jego uczestników, w znaczny sposób ograniczając niepotrzebne koszty i czas – powiedział Paweł Tyszkiewicz, Pełnomocnik Zarządu SAR.

Nowi członkowie SAR

Jak podczas każdego Walnego Zebrania Członków Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR, także tym razem oficjalnie przyjęto nowych członków. W tym roku do Stowarzyszenia dołączyło 6 agencji. Są to: endorfina events, Gutenberg Networks Warszawa, Good Company, Plej, Papajastudio i Peppermint. Ponadto w ramach Grupy Denstu Aegis Network członkami SAR są Isobar, Carat oraz Vizeum. Oznacza to, że obecnie w Stowarzyszeniu zrzeszonych jest 94 podmiotów.

– Bardzo cieszymy się z faktu dołączenia do grona agencji zrzeszonych w SAR. To dla nas zaszczyt, ale również możliwość aktywnego uczestniczenia w inicjatywach Stowarzyszenia, większego wpływania na branżę komunikacji marketingowej w Polsce oraz wymianę doświadczeń i wiedzy. Jesteśmy przekonani, że nasze zaangażowanie w projekty SAR będzie wiązało się z obopólną korzyścią – powiedział Łukasz Gumowski, creative partner w Plej. 

Wszystkie firmy zrzeszone w SAR działają w branży komunikacji marketingowej. To najskuteczniejsze i najlepsze firmy, posiadające mocną, ugruntowaną pozycję na rynku. Aby należeć do SAR, wystarczy przejść pomyślnie procedurę weryfikacji nowego członka Stowarzyszenia, która dokładnie została opisana na www.skmsar.org. Korzyści z pozostania członkiem Stowarzyszenia jest wiele. SAR nie tylko aktywnie promuje i reprezentuje swoich członków oraz broni ich interesów, ale daje realne wsparcie rozwoju firmy i wzmocnienie jej na płaszczyźnie finansowej i wizerunkowej.

Zmiany Zarządzie

Podczas Walnego Zebrania członkowie SAR przeprowadzili wybory uzupełniające do Zarządu. W ich wyniku wybrani zostali: Monika Bierwagen (Isobar Poland), Małgorzata Węgierek (Havas Media), Michał Kazimierczak (Y&R) i Marcin Gaworski (180heartbeats + JUNG v. MATT). Resztę składu Zarządu stanowią: Jakub Kamiński (Brain), Izabela Albrychiewicz (MEC) oraz Szymon Gutkowski (DDB&tribal), który pełni jednocześnie funkcję Prezesa Zarządu. Ponadto w gronie Zarządu gościnnie zasiadła także Małgorzata Leniarska (Dragon Rouge), jako przedstawiciel Klubu Brand Design. Z kolei Rada Nadzorcza będzie kontynuować swoje prace w następującym składzie: Wojciech Borowski (McCann Worldgroup), Katarzyna Łakińska (V&P) oraz Rafał Ciszewski (K2). 

Ponadto podsumowano działania regularnie prowadzone przez SAR. Zebrani członkowie przyjęli sprawozdanie finansowe, a Rada Nadzorcza udzieliła Zarządowi absolutorium. 

Źródło: Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR

www.sar.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764