logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Słuchacze PR-u krakowskiej WSE dla Idea Fix – czyli jak teorię przekuto w praktykę

  PR 22.07.2014, przeczytano 551 razy

W roku akademickim 2013/2014 słuchacze 11 edycji studiów podyplomowych o kierunku „Nowy public relations” w Wyższej Szkole Europejskiej im. ks. Józefa Tischera w Krakowie przygotowali kompleksową kampanię PR dla IDEA FIX – miejsca, w którym wielowymiarowo spotyka się polski, kreatywny biznes.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sluchacze-pr-u-krakowskiej-wse-dla-idea-fix--czyli-jak-teorie-przekuto-w-praktyke,22229,artykul.html

Nowatorski program studiów „Nowy PR” kładzie szczególny nacisk na zdobywanie konkretnej i narzędziowej wiedzy – rozbudowany blok warsztatowy i treningowy stanowi ponad 50 proc. wszystkich zajęć. Co roku słuchacze tego kierunku pracując w ramach wirtualnych agencji PR przygotowują na podstawie briefu strategię działań PR dla realnego klienta.

Pracując dla IDEA FIX studenci przeszli przez cały proces tworzenia i przygotowania działań PR dla klienta – od narzędzi analitycznych, poprzez opracowanie optymalnego modelu działania zapewniającego efektywne dotarcie z przekazem do grupy docelowej, budżetowanie i harmonogramowanie całego projektu, wybór sposobów pomiaru i optymalizacji rekomendowanych rozwiązań, na prezentacji przed klientem skończywszy – mówi Łukasz Majewski, opiekun merytoryczny kierunku. – Ten warsztatowy aspekt naszego programu pozwala słuchaczom przekuć wiedzę zdobywaną podczas studiów w praktyczne umiejętności zawodowe poszukiwane na rynku pracy – dodaje Łukasz Majewski.

Kreowanie strategii komunikacji dla IDEA FIX było rewelacyjnym doświadczeniem i ogromną lekcją. Mogliśmy pracować dla prawdziwej firmy i mieliśmy poczucie, że nasze działania zostaną wdrożone. Roczna praca w zespole osób z różnych branż poszerzyła nasze perspektywy i pozytywnie wpłynęła na efekt końcowy. Bardzo się cieszę, że mogłam uczestniczyć w tak rozwijającym projekcie. Podczas studiów zdobyłam nie tylko cenne doświadczenie, ale również poznałam fantastycznych ludzi – mówi Klaudia Dzwonek, słuchaczka 11 edycji kierunku „Nowy PR”.

Kluczowymi celami działań PR, które znalazł się w briefie, nad którym pracowali studenci, były zwiększanie świadomości marki IDEA FIX, szerzenie hasła „only Polish designers” oraz przekonanie konsumentów do wspierania polskich marek. Zakończeniem wielomiesięcznych prac wirtualnej agencji „Public Revolution” była prezentacja autorskiej propozycji działań PR przed przedstawicielem IDEA FIX.

Jestem pod ogromnym wrażeniem jakości pomysłów przygotowanych przez grupę kierunku „Nowy PR”. Choć nie tylko zaprezentowane działania komunikacyjne i oryginalne koncepcje zasługują na uznanie. Słuchacze przedstawili także mocno przemyślaną i podpartą własnymi badaniami i analizami strategię komunikacji. Obiektywne spojrzenie oczyma zewnętrznych ekspertów na zakres działalności i dotychczasową komunikację IDEA FIX to podstawa do dalszej pracy i rozwoju. Z chęcią część kreatywnych rozwiązań wdrożę w życie – mówi Anna Maria Kwiatek, właścicielka IDEA FIX.

Źródło: WSE

wse.krakow.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764