logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sony partnerem technologicznym roadshow McDonald’s

  PR 23.09.2014, przeczytano 1164 razy
ilustracjastrzałka

Sony jest partnerem technologicznym nowego przedsięwzięcia McDonald’s. Najnowsze urządzenia firmy zostały wykorzystane do stworzenia ciekawej multimedialnej wystawy. Goście mogą liczyć na wyjątkowe atrakcje: Multipanel 3D – stworzony z dwóch, prostopadle ustawionych telewizorów 3D Sony, na których można oglądać trójwymiarowy obraz, kino 3D – na ekranie szerokości 6 metrów wyświetlane są filmy równocześnie z dwóch projektorów 4K (Sony VPL-VW500ES) oraz wirtualny spacer po restauracji McDonald’s w okularach HMZ-T3 lub z wykorzystaniem smartfonów i tabletów Xperia Z2, które są unikalnym uzupełnieniem całej wystawy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sony-partnerem-technologicznym-roadshow-mcdonalds-,22695,artykul.html

Ośmioosobowe grupy zaczynają zwiedzanie od pierwszej strefy, w której można dowiedzieć się więcej na temat surowców wykorzystywanych w McDonald’s. Przechodząc dalej, goście mogą zobaczyć Multipanel 3D – dwa telewizory 3D umieszczone prostopadle do siebie wraz z pełnym osprzętem i oprogramowaniem, które pozwala na stworzenie trójwymiarowego obrazu pomiędzy urządzeniami. Obserwując wyświetlone przedmioty w okularach 3D, przy pomocy gestów można w dowolnym kierunku obracać produkty McDonald’s, znajdujące się „przed” ekranami telewizorów. W efekcie możemy dokładnie obejrzeć każdy element i produkt, który powstaje w restauracji.

W strefie drugiej, poświęconej produkcji, na odwiedzających czeka kino 3D. Prezentowane filmy zostały wyprodukowane przy użyciu dwóch kamer Sony NEX-FS700RH. Obraz jest wyświetlany na ekranie 6 x 1,7 m z dwóch projektorów 4K Sony VPL-VW500ES. Można tu zaobserwować wykorzystanie funkcji edge blending, czyli łączenia obrazu z dwóch urządzeń.

Kolejna strefa to wirtualny przewodnik po restauracji McDonald’s. Goście mogą użyć specjalnych okularów, w których umieszczony jest smartfon Sony Xperia Z2, sprawdzić jak działają okulary projekcyjne HMZ-T3 lub odbyć wirtualny spacer po restauracji na tablecie Sony Xperia Z2.  

W strefie czwartej na gości czeka quiz, a nagrodą jest poczęstunek w mobilnej restauracji McDonald’s. Finałową niespodzianką multimedialnej wystawy jest hologram.

Wszystkie dodatkowe informacje dla zwiedzających są wyświetlane na najnowszych,

65-calowych telewizorach 4K Sony BRAVIA X9.

Harmonogram:

20.09. - Słupsk, Plac Zwycięstwa

21.09. - Koszalin, CH Atrium

27-28.09. - Lublin, Plac Zamkowy

4.10. - Bydgoszcz, Rynek

5.10. - Toruń, Rynek Nowomiejski

11-12.10. - Łódź, Manufaktura

18-19.10. - Lubin, Cuprum Arena

Na trasie wystawy, planowane są również kolejne miasta: Katowice, Wrocław, Kraków oraz Poznań.

Źródło: Sony

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764