logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Spartanie i Partner of Promotion zebrali 72 000 zł dla dzieci

  PR 11.09.2014, przeczytano 1393 razy

Pierwszy Bieg Serca zakończył się ogromnym sukcesem. Dzięki wysiłkowi ponad 1000 biegaczy udało się zebrać 72 000 złotych. Pomysłodawcą tego wyjątkowego wydarzenia jest Fundacja "Spartanie Dzieciom”, a współorganizatorem i Partnerem Głównym - agencja PR Partner of Promotion, która już od dwóch lat wspiera Spartan pro bono.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/spartanie-i-partner-of-promotion-zebrali-72-000-zl-dla-dzieci,22596,artykul.html

7 września na terenie Ośrodka Sportu i Rekreacji na warszawskim Targówku zebrało się ponad 1000 biegaczy i setki kibiców. Wszyscy dopingowali zawodników do pokonania jak największej liczby okrążeń na 400 metrowej bieżni. Sponsorzy akcji zdecydowali się przekazać 5 zł za każde okrążenie na leczenie niepełnosprawnych dzieci. W ciągu niespełna 6 godzin udało się uzbierać rekordową sumę – aż 72 000 złotych!  Już podczas biegu część pieniędzy - 15 000 zł – przekazano dla 16–letniej Agnieszki, która cierpi na schorzenie neurologiczne o nazwie zespół Retta. Za zebraną sumę rodzice dziewczynki kupią jej specjalistyczny wózek.

- Jestem dumny, że dzięki naszej współpracy z Partner of Promotion najważniejsze media dostrzegły Pierwszy Bieg Serca. Pomimo, że tego samego dnia odbyły się w Polsce trzy inne, wysokobudżetowe wydarzenia sportowe. Cieszę się, że także dzięki naszym wspólnym działaniom charytatywne bieganie stało się modne, a ten zwykły ludzki odruch dzielenia się z innymi i bardziej potrzebującymi – sprawia nam wszystkim ogromną satysfakcję – podsumowuje Michał Leśniewski, pomysłodawca i szef grupy Spartan.

 

Dotychczasowe działania realizowane na rzecz Spartan zostały już wielokrotnie uznane za najlepsze kampanie charytatywne i społeczne. Za ubiegłoroczny "Bieg dla Stasia" Spartanie i Partner of Promotion otrzymali m.in.: Złotego Spinacza, tytuł Kampanii Społecznej Roku, statuetkę IPRA, srebrnego Magellana oraz brązową statuetkę Stevie Awards.

Sponsorem Głównym Pierwszego Biegu Serca był Żywiec Zdrój.

Sponsorami: Toys"R"Us, Grupa DSL, New Balance, Polpharma

Źródło: PR Partner of Promotion

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764