logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sphinx promuje mistrzowską Kolekcję Kibica

  PR 20.02.2012, przeczytano 1474 razy

Sphinx, sieć restauracji zarządzana przez Sfinks Polska, rusza z kampanią marketingową wokół akcji promocyjnej dla wszystkich zainteresowanych zbliżającymi się Mistrzostwami Europy w Piłce Nożnej 2012.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sphinx-promuje-mistrzowska-kolekcje-kibica,14697,artykul.html

Klienci zamawiając główne danie z deserem i napojem mogą zebrać Kolekcję Kibica - segregator i pięć zeszytów poświęconych drużynom biorącym udział w Mistrzostwach. Dodatkowo na fanów futbolu czekają rabaty, a także konkursy, w których do wygrania są bony do restauracji. Kolekcja Kibica będzie promowana m.in. za pomocą reklam w serwisach internetowych oraz na łamach Magazynu Futbol, a także kampanii outdoorowej. Ponadto, w akcji promocyjnej wykorzystane zostaną materiały BTL, mailingi oraz działania PR. Akcja promocyjna prowadzona pod hasłem „Sphinx – to nasza oficjalna restauracja kibica” potrwa do 1 lipca br.

Kreację kampanii stworzyła agencja Golden Submarine, a za redakcję oraz produkcję segregatorów i zeszytów odpowiada wydawnictwo Sportlive24. Komunikację PR prowadzi Practum Consulting.

W restauracjach Kolekcja Kibica będzie promowana na roll-upach, podkładach na stoły i woblerach do table standów. W Sphinksach znajdą się też ekspozycje segregatorów i zeszytów. Z kolei działania w internecie obejmą promocję na www.sphinx.pl, fanpage sieci na Facebooku, a także kampanię bannerową prowadzoną w serwisach sportowych, m.in. fulbolnews.pl.

Dodatkowo na fanpage restauracji Sphinx w serwisie Facebook rusza konkurs wiedzy oparty na informacjach zawartych w Kolekcji Kibica. Codziennie będą pojawiały się zestawy pytań, a osoba która w najkrótszym czasie odpowie bezbłędnie na wszystkie pytania otrzyma nagrodę.

Źródło: Sfinks Polska

www.sphinx.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
Tchibo Eduscho Family: nowe opakowanie, podwójny logotyp
Tchibo Family, jedna z ulubionych marek kawowych Polaków, przechodzi przełomową zmianę, łącząc siły z renomowaną rodziną Eduscho. Nowe opakowanie i podwójny logotyp nie oznaczają jednak modyfikacji receptury. Tchibo Eduscho Family to ten sam dobrze znany smak i aromat, który od lat zachwyca miłośników kawy.
Lech przedłuża umowę z agencją Cut The Mustard
Marka Lech przedłuża umowę i kontynuuje współpracę z agencją kreatywną Cut The Mustard. To już siódmy rok współpracy Agencji z Kompanią Piwowarską. Działania Cut The Mustard koncentrować się będą wokół niedawno wprowadzonej platformy komunikacyjnej marki. 
Autobus Popeyes wozi fanów na kurczaki
W minioną niedzielę, 21 kwietnia kilkudziesięciu fanów kurczaków w luizjańskim stylu odbyło niezwykłą kulinarną podróż. Autobusem Popeyes przejechali ponad 700 kilometrów, by skosztować słynnych dań sieci. To efekt nietypowej akcji, którą marka zorganizowała dla swoich najaktywniejszych fanów. Spośród wszystkich komentarzy na swoich social mediach Popeyes wyłonił 4...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764