Sphinx, sieć restauracji zarządzana przez Sfinks Polska, rusza z kampanią marketingową wokół akcji promocyjnej dla wszystkich zainteresowanych zbliżającymi się Mistrzostwami Europy w Piłce Nożnej 2012.
Klienci zamawiając główne danie z deserem i napojem mogą zebrać Kolekcję Kibica - segregator i pięć zeszytów poświęconych drużynom biorącym udział w Mistrzostwach. Dodatkowo na fanów futbolu czekają rabaty, a także konkursy, w których do wygrania są bony do restauracji. Kolekcja Kibica będzie promowana m.in. za pomocą reklam w serwisach internetowych oraz na łamach Magazynu Futbol, a także kampanii outdoorowej. Ponadto, w akcji promocyjnej wykorzystane zostaną materiały BTL, mailingi oraz działania PR. Akcja promocyjna prowadzona pod hasłem „Sphinx – to nasza oficjalna restauracja kibica” potrwa do 1 lipca br.
Kreację kampanii stworzyła agencja Golden Submarine, a za redakcję oraz produkcję segregatorów i zeszytów odpowiada wydawnictwo Sportlive24. Komunikację PR prowadzi Practum Consulting.
W restauracjach Kolekcja Kibica będzie promowana na roll-upach, podkładach na stoły i woblerach do table standów. W Sphinksach znajdą się też ekspozycje segregatorów i zeszytów. Z kolei działania w internecie obejmą promocję na www.sphinx.pl, fanpage sieci na Facebooku, a także kampanię bannerową prowadzoną w serwisach sportowych, m.in. fulbolnews.pl.
Dodatkowo na fanpage restauracji Sphinx w serwisie Facebook rusza konkurs wiedzy oparty na informacjach zawartych w Kolekcji Kibica. Codziennie będą pojawiały się zestawy pytań, a osoba która w najkrótszym czasie odpowie bezbłędnie na wszystkie pytania otrzyma nagrodę.
Źródło: Sfinks Polska