logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sphinx promuje mistrzowską Kolekcję Kibica

  PR 20.02.2012, przeczytano 1514 razy

Sphinx, sieć restauracji zarządzana przez Sfinks Polska, rusza z kampanią marketingową wokół akcji promocyjnej dla wszystkich zainteresowanych zbliżającymi się Mistrzostwami Europy w Piłce Nożnej 2012.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sphinx-promuje-mistrzowska-kolekcje-kibica,14697,artykul.html

Klienci zamawiając główne danie z deserem i napojem mogą zebrać Kolekcję Kibica - segregator i pięć zeszytów poświęconych drużynom biorącym udział w Mistrzostwach. Dodatkowo na fanów futbolu czekają rabaty, a także konkursy, w których do wygrania są bony do restauracji. Kolekcja Kibica będzie promowana m.in. za pomocą reklam w serwisach internetowych oraz na łamach Magazynu Futbol, a także kampanii outdoorowej. Ponadto, w akcji promocyjnej wykorzystane zostaną materiały BTL, mailingi oraz działania PR. Akcja promocyjna prowadzona pod hasłem „Sphinx – to nasza oficjalna restauracja kibica” potrwa do 1 lipca br.

Kreację kampanii stworzyła agencja Golden Submarine, a za redakcję oraz produkcję segregatorów i zeszytów odpowiada wydawnictwo Sportlive24. Komunikację PR prowadzi Practum Consulting.

W restauracjach Kolekcja Kibica będzie promowana na roll-upach, podkładach na stoły i woblerach do table standów. W Sphinksach znajdą się też ekspozycje segregatorów i zeszytów. Z kolei działania w internecie obejmą promocję na www.sphinx.pl, fanpage sieci na Facebooku, a także kampanię bannerową prowadzoną w serwisach sportowych, m.in. fulbolnews.pl.

Dodatkowo na fanpage restauracji Sphinx w serwisie Facebook rusza konkurs wiedzy oparty na informacjach zawartych w Kolekcji Kibica. Codziennie będą pojawiały się zestawy pytań, a osoba która w najkrótszym czasie odpowie bezbłędnie na wszystkie pytania otrzyma nagrodę.

Źródło: Sfinks Polska

www.sphinx.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

EKObarometr. Zielone wartości w odwrocie - Polacy coraz bardziej obojętni
Po chwilowym wzroście świadomości ekologicznej w polskim społeczeństwie przyszło zahamowanie nastrojów. Napływ obojętnych postaw, niski poziom wiedzy na temat podstawowych pojęć, brak wiary w sprawczość regulacji prawnych - taki obraz klaruje się na podstawie najnowszej 7. edycji badania EKObarometr realizowanego przez instytut badawczy SW Research.
Kayah boso na działce w Enklawie Lecha
Lech, sponsor projektu Enklawa przedstawia jego drugą odsłonę. Po inauguracyjnym koncercie Sobla, dziś na kanale YouTube Enklawy premierę ma nagranie wyjątkowego występu Kayah. Ikona polskiej sceny muzycznej zaśpiewała boso, w kameralnej formule jam session, na warszawskim ogródku działkowym.
Ciałozmienna – kampania odczarowuje temat ciała po ciąży
W Dzień Matki wystartowała kampania społeczno-edukacyjna Ciałozmienna - nie odkładaj swojego ciała na później. Kampania porusza temat zmian w ciele kobiety po ciąży i porodzie. Kampania uderza w tabu, które wciąż towarzyszy kobietom po urodzeniu dziecka, i otwiera przestrzeń na edukację zdrowotną, wsparcie i normalizację zmian, które pomimo że są fizjologiczne, to często...
Miss Kay i Hebe w kampanii „Złap zapach pięknych chwil”
Marka Miss Kay wraz z drogeriami Hebe rozpoczyna kampanię „Złap zapach pięknych chwil”, której celem jest pokazanie zapachów jako codziennego sposobu wyrażania siebie. Działania, skierowane do młodych kobiet z pokolenia Gen Z, podkreślają dostępność, różnorodność oraz praktyczność produktów, które można łatwo dopasować do...
Białostocka agencja Galaktus sponsorem Żubrów Białystok
Galaktus, agencja marketingowa i public relation z ponad 14-letnim doświadczeniem w branży nowoczesnych technologii z ogłasza nawiązanie współpracy z jednym ze sportowych symboli Białegostoku – PKK Żubry Białystok. Jako oficjalny partner marketingowy, agencja wesprze klub w działaniach wizerunkowych i biznesowych po jego awansie na zaplecze koszykarskiej ekstraklasy....
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764