Sphinx – sieć restauracji zarządzana przez Sfinks Polska – rozpoczyna kampanie marketingowe wokół nowej odsłony promocji „Happy Hours” oraz nowo wprowadzanych ofert specjalnych „Szklanka gratis”, organizowanej we współpracy z Pepsi i „Orbit”, realizowanej przy udziale Wrigley.
W kampaniach wokół nowych ofert wykorzystywane są materiały BTL - ulotki, plakaty, roll-upy i tzw. table standy. Dodatkowo informacje o promocjach znajdą się na stronie www.sphinx.pl oraz na profilu Facebook restauracji Sphinx, a w przypadku promocji „Szklanka gratis” również na fanpage’u Pepsi. Akcje wspierają też działania PR prowadzone przez Practum Consulting. Promocja „Happy Hours” rozpoczyna się 16 lipca, natomiast „Szklanka gratis” oraz „Orbit” ruszają 18 lipca.
Większość działań związanych z przygotowaniem kampanii opracował dział marketingu Sfinks Polska, natomiast wsparcie przy wykonaniu grafik do promocji „Happy Hours” zapewniła agencja Mas Team.
- Akcja „Happy Hours” zawiera wiele ciekawych propozycji cenowych, które zachęcają klientów do częstszego odwiedzania restauracji Sphinx i korzystania z naszego różnorodnego menu, zwłaszcza do spróbowania dań i napojów aktualnie objętych zniżką. „Happy Hours” jednak to nie wszystko co przygotowaliśmy tego lata, bowiem zamawiając posiłki w Sphinxie w ramach promocji organizowanych z naszymi partnerami można również otrzymać szklanki Pepsi oraz gumy Orbit, co zapewne będzie miłą niespodzianką dla naszych gości - mówi Dorota Cacek, wiceprezes Sfinks Polska, spółki zarządzającej siecią restauracji Sphinx.
Źródło: Sfinks Polska