logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sphinx promuje nowości z Pepsi i Wrigley

  PR 16.07.2012, przeczytano 1855 razy
ilustracjastrzałka

Sphinx – sieć restauracji zarządzana przez Sfinks Polska – rozpoczyna kampanie marketingowe wokół nowej odsłony promocji „Happy Hours” oraz nowo wprowadzanych ofert specjalnych „Szklanka gratis”, organizowanej we współpracy z Pepsi i „Orbit”, realizowanej przy udziale Wrigley.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sphinx-promuje-nowosci-z-pepsi-i-wrigley,16107,artykul.html

W kampaniach wokół nowych ofert wykorzystywane są materiały BTL - ulotki, plakaty, roll-upy i tzw. table standy. Dodatkowo informacje o promocjach znajdą się na stronie www.sphinx.pl oraz na profilu Facebook restauracji Sphinx, a w przypadku promocji „Szklanka gratis” również na fanpage’u Pepsi. Akcje wspierają też działania PR prowadzone przez Practum Consulting. Promocja „Happy Hours” rozpoczyna się 16 lipca, natomiast „Szklanka gratis” oraz „Orbit” ruszają 18 lipca.

Większość działań związanych z przygotowaniem kampanii opracował dział marketingu Sfinks Polska, natomiast wsparcie przy wykonaniu grafik do promocji „Happy Hours” zapewniła agencja Mas Team.


- Akcja „Happy Hours” zawiera wiele ciekawych propozycji cenowych, które zachęcają klientów do częstszego odwiedzania restauracji Sphinx i korzystania z naszego różnorodnego menu, zwłaszcza do spróbowania dań i napojów aktualnie objętych zniżką. „Happy Hours” jednak to nie wszystko co przygotowaliśmy tego lata, bowiem zamawiając posiłki w Sphinxie w ramach promocji organizowanych z naszymi partnerami można również otrzymać szklanki Pepsi oraz gumy Orbit, co zapewne będzie miłą niespodzianką dla naszych gości - mówi Dorota Cacek, wiceprezes Sfinks Polska, spółki zarządzającej siecią restauracji Sphinx.

Źródło: Sfinks Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ogilvy i Heinz w kampanii grillowej z książką
„Niezwykła księga grillowych poświęceń” – to pierwsza odsłona nowego pozycjonowania marki Heinz w Polsce, przygotowanego przez agencję Ogilvy, które wyraża hasło „Heinz. Dla smaku wszystko”. Agencja Ogilvy we współpracy z marką Heinz wydała książkę, będącą hołdem dla tych, którzy dla smaku grilla robią wszystko – stoją godzinami w dymie czy pilnują żaru,...
Xtreme Fitness Gyms stawia na SEC Newgate CEE
Z początkiem czerwca Xtreme Fitness Gyms – największa polska sieć klubów fitness rozwijana w modelu franczyzowym – rozpoczęła współpracę z SEC Newgate CEE. Do zadań agencji należy wspieranie ekspansji marki poprzez strategiczne doradztwo komunikacyjne oraz wspólne działania PR.
Persil z nową kampanią i wsparciem agencji Chromatique
Persil wystartował z nową kampanią, która zachęca wszystkich do podjęcia aktywności fizycznej w czasie, kiedy robi się pranie. To element szerszej strategii promującej platformę komunikacyjną “Zawsze dajesz z siebie wszystko”. Za wsparcie koncepcyjne i realizacyjne odpowiedzialna jest agencja Chromatique.
EKObarometr. Zielone wartości w odwrocie - Polacy coraz bardziej obojętni
Po chwilowym wzroście świadomości ekologicznej w polskim społeczeństwie przyszło zahamowanie nastrojów. Napływ obojętnych postaw, niski poziom wiedzy na temat podstawowych pojęć, brak wiary w sprawczość regulacji prawnych - taki obraz klaruje się na podstawie najnowszej 7. edycji badania EKObarometr realizowanego przez instytut badawczy SW Research.
Kayah boso na działce w Enklawie Lecha
Lech, sponsor projektu Enklawa przedstawia jego drugą odsłonę. Po inauguracyjnym koncercie Sobla, dziś na kanale YouTube Enklawy premierę ma nagranie wyjątkowego występu Kayah. Ikona polskiej sceny muzycznej zaśpiewała boso, w kameralnej formule jam session, na warszawskim ogródku działkowym.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764