logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sphinx reklamuje się w kinach Helios

  PR 08.02.2013, przeczytano 1678 razy
ilustracjastrzałka

Sphinx, sieć restauracji należąca do Sfinks Polska, rozpoczął kampanię reklamową w kinach Helios. Spot wizerunkowy Sphinxa będzie wyświetlany w 31 kinach znajdujących się w 28 miastach Polski. Kampania rusza 8 lutego i potrwa 3 miesiące.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sphinx-reklamuje-sie-w-kinach-helios,17911,artykul.html

Spot Sphinxa pojawi się na 154 ekranach kin Helios i będzie emitowany przed wszystkimi seansami, z wyjątkiem filmów dla dzieci. Kampania ma na celu zachęcenie klientów do odwiedzenia restauracji Sphinx i skorzystania z ich bogatej oferty kulinarnej.

Reklamę Sphinxa wyprodukowało Vision Studio, a wspierające kampanię działania PR zrealizowała agencja Practum Consulting. Emisja spotu w kinach Helios to element współpracy Sfinks Polska z PepsiCo, dostawcą napojów bezalkoholowych do restauracji Sphinx, WOOK i Chłopskie Jadło.

- Po raz kolejny ruszamy z kampanią reklamową na dużym ekranie. Kino i restauracja to rodzaje rozrywki, które często idą w parze i dlatego promocja przed seansami daje możliwość skutecznego dotarcia do naszych obecnych i przyszłych klientów. Chcemy w ten sposób zachęcić widzów do odwiedzenia naszych restauracji, gdzie w miłej atmosferze można wypróbować propozycje z różnorodnego menu Sphinxa - mówi Dorota Cacek, wiceprezes zarządu Sfinks Polska, spółki do której należy sieć restauracji Sphinx.

Źródło: Sfinks Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

EKObarometr. Zielone wartości w odwrocie - Polacy coraz bardziej obojętni
Po chwilowym wzroście świadomości ekologicznej w polskim społeczeństwie przyszło zahamowanie nastrojów. Napływ obojętnych postaw, niski poziom wiedzy na temat podstawowych pojęć, brak wiary w sprawczość regulacji prawnych - taki obraz klaruje się na podstawie najnowszej 7. edycji badania EKObarometr realizowanego przez instytut badawczy SW Research.
Kayah boso na działce w Enklawie Lecha
Lech, sponsor projektu Enklawa przedstawia jego drugą odsłonę. Po inauguracyjnym koncercie Sobla, dziś na kanale YouTube Enklawy premierę ma nagranie wyjątkowego występu Kayah. Ikona polskiej sceny muzycznej zaśpiewała boso, w kameralnej formule jam session, na warszawskim ogródku działkowym.
Ciałozmienna – kampania odczarowuje temat ciała po ciąży
W Dzień Matki wystartowała kampania społeczno-edukacyjna Ciałozmienna - nie odkładaj swojego ciała na później. Kampania porusza temat zmian w ciele kobiety po ciąży i porodzie. Kampania uderza w tabu, które wciąż towarzyszy kobietom po urodzeniu dziecka, i otwiera przestrzeń na edukację zdrowotną, wsparcie i normalizację zmian, które pomimo że są fizjologiczne, to często...
Miss Kay i Hebe w kampanii „Złap zapach pięknych chwil”
Marka Miss Kay wraz z drogeriami Hebe rozpoczyna kampanię „Złap zapach pięknych chwil”, której celem jest pokazanie zapachów jako codziennego sposobu wyrażania siebie. Działania, skierowane do młodych kobiet z pokolenia Gen Z, podkreślają dostępność, różnorodność oraz praktyczność produktów, które można łatwo dopasować do...
Białostocka agencja Galaktus sponsorem Żubrów Białystok
Galaktus, agencja marketingowa i public relation z ponad 14-letnim doświadczeniem w branży nowoczesnych technologii z ogłasza nawiązanie współpracy z jednym ze sportowych symboli Białegostoku – PKK Żubry Białystok. Jako oficjalny partner marketingowy, agencja wesprze klub w działaniach wizerunkowych i biznesowych po jego awansie na zaplecze koszykarskiej ekstraklasy....
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764