logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Spin Master globalnym partnerem Cartoon Network

  PR 25.02.2015, przeczytano 818 razy

Cartoon Network ogłosił, że Spin Master, Ltd. zostanie globalnym partnerem

w produkcji zabawek z serialu The Powerpuff Girls – Atomówki. W ramach współpracy Spin Master uzyska prawo do stworzenia pełnej gamy produktów inspirowanych Atomówkami - kultową marką Cartoon Network. Umowa franczyzowa wejdzie w życie w 2016 roku, a pierwsze zabawki trafią do sieci handlowych na całym świecie jesienią 2016 r.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/spin-master-globalnym-partnerem-cartoon-network,24045,artykul.html

Umowa stanowi rozszerzenie wieloletniej współpracy pomiędzy Cartoon Network i Spin Master. Producent zabawek uzyska prawo do stworzenia pełnej gamy produktów opartych na marce  The Powerpuff Girls – Atomówki, w tym: pluszaków, figurek i zestawów do zabawy, lalek, wybranych zabawek elektronicznych, zdalnie sterowanych, impulsowych, a także nowości i zabawek typu roll-play. Produkty objęte umową trafią do sieci handlowych na całym świecie jesienią 2016 roku.

Obecnie budujemy sieć partnerów, którzy wezmą udział w uruchomieniu naszego programu licencyjnego dla Atomówek i pomogą nam zapoznać nowe pokolenie widzów z tym kultowym serialem. Cieszymy się, że będziemy szerzej współpracować ze Spin Master, Ltd., ponieważ jest to firma, która odzwierciedla cechy, jakie chcemy tchnąć w nasze produkty – powiedział Pete Yoder, wiceprezes Cartoon Network Enterprises na Amerykę Północną. Dzięki dotychczasowej współpracy mieliśmy okazję z bliska zobaczyć, jak wiele entuzjazmu i innowacji Spin Master wkłada w tworzone produkty. Jesteśmy przekonani, że poprzez zabawę, kolekcja serialu Atomówki pozwoli fanom w każdym wieku uwierzyć, że tak jak Bójka, Bajka i Brawurka – oni też mogą ocalić świat, zanim przyjdzie pora na sen – dodał Pete Yoder.

Partnerstwo między Atomówkami a Spin Master zdecydowanie umacnia naszą współpracę z Cartoon Network, która rozpoczęła się w 2008 roku wraz z wprowadzeniem wielokrotnie nagradzanej marki Bakugan. – powiedział Craig Sims wiceprezes ds. licencji globalnych Spin Master. Wspólnie tworzymy innowacyjne produkty przy wykorzystaniu nowoczesnych rozwiązań, których nie znajdzie się nigdzie indziej - dodał Craig Sims.

Globalny powrót The Powerpuff Girls – Atomówki - produkcja zupełnie nowego serialu

oraz globalny program licencyjny, pozwolą nowemu pokoleniu młodych widzów poznać jedną z najbardziej lubianych i rozpoznawalnych marek branży rozrywkowej.

Po premierze pierwszej, 78-odcinkowej serii Atomówek stworzonej przez Craiga McCrackena, serial zdobył dwie nagrody Emmy oraz pięć nominacji, a także liczne wyróżnienia w kategorii animacji. Był też główną inspiracją do produkcji w 2003 roku pełnometrażowego filmu  oraz odcinka specjalnego z okazji dziesiątej rocznicy serialu. Stworzony został także odcinek specjalny w technice komputerowej „Atomówki: Taneczne rewolucje” z udziałem Ringo Starra, wyemitowany na kanale Cartoon Network w 2014 r.

Program licencyjny The Powerpuff Girls – Atomówki  jest jedną z najlepiej zarabiających franczyz Cartoon Network w historii - od chwili debiutu sprzedaż detaliczna osiągnęła wartość 2,5 mld USD i wciąż inspiruje jako globalna marka modowa dostępna dzięki licznym partnerom odzieżowym i kolekcjom mody na całym świecie.

Źródło: Monday PR

www.mondaypr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764