logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Srebro dla Biura Podróży reklamy - Epica Awards 2014

  PR 21.11.2014, przeczytano 1110 razy

Warszawska agencja Biuro Podróży Reklamy otrzymała Srebro w konkursie reklamowym Epica Awards 2014 za kampanię „Podzieli się tym, co masz najlepszego” zrealizowaną dla Charytatywni Allegro. Agencja otrzymała srebro jako jedyna polska agencja, startująca w konkursie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/srebro-dla-biura-podrozy-reklamy---epica-awards-2014,23297,artykul.html

Nagroda została przyznana w kategorii Online Campaigns - Business to Business & Corporate. „Podziel się tym, co masz najlepszego” walczyło ze zgłoszeniami z całego świata. Celem kampanii było wprowadzenie na rynek charytatywnej platformy aukcyjnej portalu Allegro.

Rozwiązaniem agencji była niestandardowa przesyłka składająca się z dwóch kopert: POMAGAM i NIE POMAGAM. Otwarcie przesyłki POMAGAM skutkowało uruchomieniem elektronicznego licznika odmierzającego 72 godziny. Zegara nie dało się zatrzymać. Odbiorca miał 72 godziny, żeby pomóc – uruchomić aukcję charytatywną. Dodatkowo aukcje i zaangażowanie firm było oceniane przez Macieja Budzicha i Natalię Hatalską. Ambasadorami projektu zostały topowe nazwiska sceny charytatywnej w Polsce - Anna Dymna, Ewa Błaszczyk oraz Jurek Owsiak.

Gala Epica Awards odbywa się od 1987 roku. Od 2012 jest to konkurs międzynarodowy. Tegoroczna edycja odbyła się w Amsterdamie. W tym roku z naszego kraju na konkurs przesłano 24 prace, które zasiliły grono wszystkich zgłoszeń w liczbie 3,4 tys. Do Polski trafiły w sumie dwie statuetki. Jedna Brązowa dla agencji Isobar Poland i Srebrna dla Biura Podróży Reklamy.

Źródło: Biuro Podróży Reklamy

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764