logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Startuje kampania promująca linię zabudowy Bosch Serie I 8

  PR 02.07.2015, przeczytano 615 razy
ilustracjastrzałka

Startuje kampania promująca linię zabudowy Bosch Serie I 8. Za opracowanie strategii oraz zakup mediów odpowiada Agencja INSIGNIA.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/startuje-kampania-promujaca-linie-zabudowy-bosch-serie-i-8,25331,artykul.html

Zabudowa szyta na miarę

W maju na polski rynek została wprowadzona linia urządzeń do zabudowy marki Bosch Serie I 8, w której skład wchodzą: piekarniki, kuchenki mikrofalowe, szuflady grzewcze, okapy, ekspresy do zabudowy oraz zmywarki. Nowa linia łączy precyzję wykonania z wyrafinowanym wzornictwem, wykorzystuje innowacyjne rozwiązania, takie jak: automatyczny system pieczenia PerfectChef, sensor PerfectBake i zupełnie nową termosondę PerfectRoast.

Marka Bosch uruchamia kampanię wizerunkową, której głównym celem będzie launch nowej linii Bosch Serie I8 oraz edukacja w zakresie urządzeń do zabudowy. Kampania startuje 1 lipca i będzie realizowana do końca grudnia 2015 r. Działania będą kierowane do osób przywiązujących wagę do rodzinnego przygotowywania posiłków w domu, ceniących perfekcyjny efekt pieczenia i gotowania oraz przykładających wagę do wyjątkowej funkcjonalności połączonej z najnowszą technologią. 

Cechy charakteryzujące grupę docelową to także: przywiązanie wagi do posiadania w domu sprzętu wysokiej jakości oraz zwracanie uwagi na markę kupowanych produktów.

Dobry smak w każdym detalu

Kampania zakłada działania efektywnościowe na portalach zasięgowych, mocne zaistnienie w przestrzeni wyszukiwarek oraz w mediach społecznościowych. Główne kanały komunikacji: wizerunkowa obecność na portalach horyzontalnych na eksponowanych i widowiskowych formatach, kampania efektywnościowa, kampania CPC na portalach horyzontalnych, programatic buying oraz kampania Google Adwords. Dodatkowo prowadzona będzie kampania CPC na portalu społecznościowym Facebook. 

Działania będą prowadzone na sekcjach specjalnych tematycznie związanych z gotowaniem i aranżacją wnętrz. Wspomagające narzędzie to reklamy video w postaci pre i mid roli przy materiałach serwisów gazeta.pl.

INSIGNIA odpowiada za zbudowanie strategii mediowej i zakup mediów.

Źródło: INSIGNIA

www.insignia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764