logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Success Story with HP Latex (2): Car-folie

   01.10.2014, przeczytano 3325 razy
ilustracjastrzałka

Car-folie jest stosunkowo młodą firmą. Jako grupa ludzi współpracują ze sobą od 2008 roku. Specjalizują się w oklejaniu samochodów folią, miedzy innymi zmianą koloru, brandingiem oraz reklamą na pojazdach. Ich historia stała się tematem kolejnego odcinka cyklu "Success Story with HP LATEX".


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/success-story-with-hp-latex-%281%29%3A-car-folie,22770,artykul.html

Swoją przygodę z oklejaniem rozpoczęli pracując jako pod wykonawca w Wiedniu. Obecnie posiadają dwie hale produkcyjne w Warszawie i Jaworniku k. Krakowa. Na koncie mają takie realizacje jak chociażby oklejenie floty autokarów na Mistrzostwa Europy 2012, a także tytuł 1. vice mistrza zawodów 5th Polish CarWrap Championship.

Za cel stawiają sobie uzyskanie niezależność oraz pełnej kontroli nad procesem wydruku. Czy to możliwe? W jaki sposób technologia HP Latex pomaga realizować te cele?

"Największą zaletą technologii HP Latex jest możliwość obróbki materiału bezpośrednio po wydrukowaniu, co jest dla nas ogromnie ważne, z uwagi na brak czasu na odparowanie wydruku." - wyjaśniają przedstawiciele firmy. Wskazują jednocześnie na możliwość wprowadzenia do oferty tańszych wariantów krótkookresowych aplikacji zewnętrznych bez użycia laminatu z uwagi na podwyższoną trwałość wydruków w technologi lateksowej.

Kolejny odcinek cyklu w pełnej wersji

Projekt objęty jest patronatem medialnym Signs.pl

Źródło: Integart

www.integart.com.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Platforma Grajhack promuje ofertę a2mobile
Telefonia komórkowa a2mobile wystartowała z platformą komunikacji dla graczy “Grajhack”, która pokazuje użytkownikom sprytne rozwiązania i ułatwienia w grach. Do współpracy marka wybrała Gameset – topową agencję gaming marketingu.
Czwarta edycja Slow Space by Puma w Gdańsku
Po Warszawie, Krakowie i Wrocławiu przyszedł czas na Trójmiasto - Slow Space by PUMA zagości w Gdańsku. Zgodnie z ideą projektu, tym razem w Plenum na terenie Stoczni Gdańskiej, powstanie miejsce, w którym każdy będzie mógł holistycznie zadbać o swoje zdrowie, zwolnić i spotkać się z trenerkami, nauczycielkami jogi, psychoterapeutkami oraz specjalistkami w...
More Bananas wspierało Grupę Techramps
More Bananas w sierpniu 2023 roku rozpoczęło współpracę z Grupą Techramps - marką specjalizująca się w projektowaniu i budowie skateparków. Agencja odpowiadała za stworzenie strategii komunikacji marki.
Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764