logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Success Story with HP Latex (3): GG Studio

   27.01.2015, przeczytano 2808 razy
ilustracjastrzałka

GG Studio zadebiutowało 20 lat temu, od początku koncentrując się na projektowaniu i produkcji reklamowej dla klientów z segmentu Premium. Firma zatrudnia obecnie 135 wykwalifikowanych pracowników i specjalistów, w tym architektów, grafików, technologów, drukarzy i montażystów. Specjalnością GG Studio są nieszablonowe projekty - innowacyjne, a zarazem funkcjonalne realizacje dla wymagających klientów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/success-story-with-hp-latex-%281%29%3A-gg-studio,23758,artykul.html

Studio proponuje klientom usługi z wielu dziedzin - marketing kreatywny, produkcja reklamowa 2D/3D, reklama multimedialna – interaktywna, ambient, projektowanie, druk wielkoformatowy oraz 3D. Regularna rozbudowa zaplecza technologicznego pozwala utrzymywać gotowość do szybkiej realizacji nawet skomplikowanych projektów własnymi zasobami, w sposób nie wymagający od klienta znajomości technologii ani nadzorowania kolejnych etapów zlecenia.

Do swoich sukcesów zaliczają m.in. współpracę z Nike, Loreal, LOT, Louis Vitton, a także obsługę  światowych marek za pośrednictwem sieciowych agencji reklamowych. GG Studio może pochwalić się realizacjami w Europie i Azji, a oklejone przez nią samoloty odwiedzają wszystkie kontynenty.

Warszawska firma poszerzyła swoje możliwości realizacyjne decydując się na inwestycję w technologię HP Latex. Wybór padł na model  HP LATEX 360, który zdaniem przedstawicieli firmy posiada najlepszy stosunek ceny do oferowanych możliwości oraz wydajności: Wybrany model, w pełni zaspokaja nasze potrzeby względem różnorodnych mediów – w tym druk na poliestrach. Zastosowane dodatkowe rozwiązania techniczne, jak czujnik OMAS wspomagający szybki druk na wielu materiałach oraz wbudowany spektrofotometr utwierdziły nas w przekonaniu, iż jest to jedyny słuszny wybór. Kolejnym plusem dla HP, jest dotychczasowa, 9 letnia współpraca.

Wśród głównych zalet technologii HP Latex wymieniają obok jakości i odporności mechanicznej wydruków przede wszystkim szybkość druku oraz aspekty ekologiczne, przekładające się zarówno na zakres aplikacji jak i komfort własnych pracowników: Druk lateksowy w połączeniu z działającą przez 355 dni w roku i 24h na dobę platformą druk24h.pl, gwarantuje klientowi końcowemu szybki i absolutnie bezpieczny wydruk. Istotne jest dla nas, że druk la­tek­so­wy nadaje się do produkcji nie­mal wszyst­kie­go, co wykonuje się w naszych 3 oddziałach. Klient otrzymuje pracę od razu gotową do użycia, nie czeka ani na wyschnięcie wydruku, ani na otwarcie oddziału. Istotne jest dla nas, że druk la­tek­so­wy nadaje się do produkcji nie­mal wszyst­kie­go, co wykonuje się w naszych 3 oddziałach.

Kolejny odcinek cyklu w pełnej wersji

Projekt objęty jest patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: Integart

www.ggstudio.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764