logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sukces Akademii Ikonos Car Wrapping

  PR 17.09.2014, przeczytano 997 razy
ilustracjastrzałka

Podczas wrześniowych targów Festiwal Druku odwiedzający uczestniczyli w Akademii Ikonos Car Wrapping. Folie Ikonos były aplikowane na legendarnym Chevrolet Camaro z 1967 roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sukces-akademii-ikonos-car-wrapping,22627,artykul.html

Od wielu lat Atrium Centrum Ploterowe i Ikonos organizują szkolenia p.t. „Aplikacje Samochodowe od A do Z” w siedzibie firmy w Opolu. Tym razem okazją do przeniesienia warsztatów do stolicy były wrześniowe targi Festiwal Marketingu, Druku & Opakowań.

Odwiedzający mieli okazję zapoznać się z możliwościami folii wylewanych Ikonos aplikowanymi na zabytkowym pojeździe. Prezentacje i warsztaty prowadziła firma Media Target, która od lat współpracuje z marką Ikonos w zakresie aplikacji samochodowych. 

W czasie dwudniowej imprezy Camaro z 1967 przybrało ognistego charakteru, przyciągając uwagę nie tylko aplikatorów i agencje reklamowe ale także wszystkich innych gości targowych. Potwierdza to wysoką jakość folii wylewanych Ikonos i możliwość jej aplikacji na wszelkiego rodzaju pojazdach, samolotach, łodziach, wyposażeniu wnętrz, itd. - mówi Paweł Stania z firmy Atrium.

Folie i laminaty wylewane Ikonos są cenione przez wielu aplikatorów w Polsce i zagranicą z uwagi na długi czas pozycjonowania (czyli wielokrotne przyklejanie i odklejanie winylu) wynoszący nawet 30 minut. Zestaw bardzo dobrze sobie radzi podczas aplikacji w głębokich przetłoczeniach czyli tzw. „pełnym 3D”.

Podczas targów mogliśmy zaprezentować potężne możliwości jakie daje nasza „wylewanka” z rękach zawodowców. Dla chcących poznać tę sztukę organizujemy kilka razy w roku Akademię Aplikacji w formule podstawowej. Wiemy, że po takim szkoleniu, którego koszt porównywalny jest z zaledwie kilkoma metrami folii wylewanej uczestnicy będą jeszcze musieli wiele trenować aby aplikować na wysokim poziomie. Jednakże, mając na uwadze potężną dawkę wiedzy producenta folii i zawodowców można tę drogę skrócić i zaoszczędzić wiele metrów źle zaaplikowanego winylu. - przekonuje Paweł Stania

Dla osób chcących rozwijać się zawodowo w tym zakresie, rozpoczniemy w tym roku cykl szkoleń o stopniu zaawansowanym, przeznaczonym dla kilkuosobowych grup uczestników. - dodaje Paweł Stania.

Źródło: Atrium

www.atrium.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764