logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Artur Cajler regionalnym menedżerem sprzedaży AVT w Polsce, Czechach i Słowacji

  PR 30.06.2015, przeczytano 1285 razy

Z początkiem maja br. Artur Cajler objął stanowisko regionalnego menedżera sprzedaży AVT, odpowiedzialnego za rynki Polski, Czech i Słowacji. Swoimi działaniami ma wzmocnić pozycję firmy w tym regionie Europy, m.in. wspierając działania handlowe, prowadzone przez autoryzowanego partnera biznesowego AVT w naszym kraju – System P. Jednym z kluczowych zadań, jakie stawia przed sobą Artur Cajler, jest dalsza rozbudowa bazy polskich klientów AVT, wśród których są znaczące zakłady poligraficzne, specjalizujące się w produkcji etykiet i opakowań.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/artur-cajler-regionalnym-menedzerem-sprzedazy-avt-w-polsce%2C-czechach-i-slowacji,25296,artykul.html

AVT, z siedzibą w Izraelu, to jeden z liderów rynkowych w zakresie zaawansowanych systemów inspekcji wstęgi w maszynach drukujących i urządzeniach peryferyjnych oraz specjalistycznego oprogramowania workflow. Dynamiczny rozwój rynku opakowań i etykiet, rosnąca baza klientów w Europie Środkowo-Wschodniej i konieczność wzmocnienia marki AVT w tym regionie wpłynęły na niedawne zmiany personalne w strukturach firmy. Na początku br. Ferruccio Gambelunghe objął stanowisko szefa sprzedaży odpowiedzialnego za Europę Południową i Wschodnią, zaś od maja br. część tego obszaru – obejmująca Polskę, Czechy i Słowację – znajduje się w gestii Artura Cajlera.

„Moja aktywność w tym regionie Europy uwzględnia trzy aspekty. Pierwszy to bieżąca współpraca i wsparcie dla naszego polskiego partnera biznesowego – firmy System P, kierowanej przez Piotra Skłodowskiego – oraz stworzenie analogicznych kanałów sprzedaży w Czechach i na Słowacji. Drugi obejmuje prowadzoną przeze mnie współpracę B2B z klientami, uwzględniającą kompleksowość projektów – od wyszukania potencjalnego nabywcy, poprzez cały proces sprzedaży i wdrożenia, aż po opiekę posprzedażową. Trzeci to działania marketingowe, mające na celu zwiększenie świadomości marki AVT we wszystkich trzech krajach, za które jestem odpowiedzialny” – mówi Artur Cajler.

AVT (Advanced Vision Technology) to firma specjalizująca się w projektowaniu, produkcji i wdrażaniu zaawansowanych systemów 100% inspekcji wstęgi. Są one dedykowane na rynki produkcji wąsko- i szerokowstęgowej, realizowanej głównie w technice flekso i rotograwiury, jak też z myślą o zadrukowywaniu podłoży metalowych w technice offsetu arkuszowego. Systemy instaluje się w maszynach drukujących (w trybie in-line) bądź na urządzeniach peryferyjnych (np. przewijarkach), gdzie kontrola jakości następuje off-line – po wydrukowaniu danej partii materiału. Za sprawą przejęcia amerykańskiej firmy GMI, oferta AVT wzbogacona została o specjalistyczne oprogramowanie workflow, dedykowane na rynek etykiet i opakowań.

„Moim zadaniem jest zwiększenie sprzedaży na rynkach Polski, Czech i Słowacji oraz rozpowszechnienie wiedzy na temat bogatej i stale rozszerzanej oferty AVT – kontynuuje Artur Cajler. – Z tego względu chcemy zaznaczyć naszą obecność na różnego rodzaju imprezach branżowych, zarówno o charakterze targowym jak i konferencyjnym, jak też informować klientów na bieżąco o wprowadzanych nowościach produktowych i realizowanych wdrożeniach”.

Artur Cajler jest związany z branżą poligraficzną od wielu lat. Do niedawna pracował w polskim oddziale Agfa Graphics, gdzie m.in. pełnił funkcję regionalnego kierownika sprzedaży, odpowiedzialnego za wdrożenia wielkoformatowych ploterów inkjetowych, a wcześniej – systemów CtP i płyt offsetowych. W latach 2004-2006 był związany z firmą Océ Poland, wcześniej zaś – z takimi producentami jak Ricoh, Gestetner czy IBM.

Artur Cajler jest ojcem dwóch córek w wieku 11 i 5 lat. W wolnych chwilach oprócz nauki i zabawy z dziećmi jeździ na motocyklu, na nartach oraz regularnie odwiedza kluby fitness. W domowym zaciszu natomiast często sięga do książek historycznych.

Źródło: AVT

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Brother HL-L2402D, HL-L2442DW, HL-L2460DN - 3x druk mono
Firma Brother dodała do portfolio 3 wydajne monochromatyczne drukarki laserowe. Nowe kompaktowe modele Brother – HL-L2402D, HL-L2442DW, HL-L2460DN umożliwiają łatwą konfigurację, proste podłączenie oraz szybkie i perfekcyjne wydruki. Drukarki zostały zaprojektowane z myślą o wydajności i szybkości drukowania oraz zachowaniu niskich kosztów druku.
API Foilmakers przejmuje United Foils Europe
Firma Aldus, wraz wchodzącą w skład tej grupy API Foilmakers, poinformowały o podpisaniu umowy definitywnego przejęcia United Foils Europe BV, wraz z jej spółkami zależnymi: United Transfer Technologies BV, Pack Vision BV, United Foils, Starfoil Technology Netherlands BV oraz Newfoil Machines.
Brother DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN: urządzenia typu 3w1
Firma Brother wprowadza do oferty 3 wydajne monochromatyczne urządzenia laserowe 3w1. Modele DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN są łatwe w konfiguracji oraz co ważne pozwalają na sprawne wygenerowanie wysokiej jakości wydruków. Urządzenia zostały tak stworzone, aby usprawnić proces druku i zmniejszyć jego koszt.
Sharp BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR: drukarki wielofunkcyjne
Sharp wprowadza trzy kolorowe urządzenia MFP (wielofunkcyjne) A4. Modele BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR dołączają do rosnącej linii produktów Sharp, zaprojektowanych dla dynamicznie zmieniających się, hybrydowych miejsc pracy przyszłości. Urządzenia gwarantują nowoczesną komunikację z rozbudowanymi funkcjami bezpieczeństwa oraz redukcję zużycia energii,...
Epson AM-C400 i AM-C550 - atramentowe drukarki A4
Epson kontynuuje rozwój autorskiej technologii druku atramentowego Heat-Free, rozszerzając ofertę dla biur o urządzenia wielofunkcyjne AM-C400 i AM-C550, które usprawniają pracę z dokumentami w formacie A4. Nowe modele zapewniają wszystkie cenione w produktach firmy Epson atuty związane z oszczędnością energii i wydajnością.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764