logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Automatyczny preflight w modułowej wersji systemu iwareprint 2.0

  PR 25.11.2014, przeczytano 1219 razy
ilustracjastrzałka

Firma Iware poinformowała o wprowadzeniu funkcji automatycznego preflightu w modułowej wersji systemu iwarePRINT 2.0. Został on stworzony z myślą o zredukowaniu czasu pracy grafików – jak podaje producent - nawet o 70 %. Moduł usprawnia też współpracę drukarni z klientami. Po wgraniu plików w programie użytkownik automatycznie otrzymuje informację zwrotną o wynikach weryfikacji wraz z adnotacją, co należy poprawić w przesłanym dokumencie. Właśnie ten element automatyzacji znacząco skraca proces akceptacji pliku przed drukowaniem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/automatyczny-preflight-w-modulowej-wersji-systemu-iwareprint-2.0,23328,artykul.html

Moduł, o którym mowa został stworzony z myślą o zoptymalizowaniu pracy grafika. Dzięki niemu można zaoszczędzić czas jego pracy nawet do 70 %, co przekłada się na większą wydajność działu graficznego, a co za tym idzie – większe możliwości drukarni, zapewniające jej rozwój. 

Umożliwia on automatyczne sprawdzanie plików przesyłanych przez klientów do drukarni czy działu graficznego. Pliki - wgrywane przez użytkowników do systemu - przechodzą wstępną, automatyczną weryfikację zanim trafią bezpośrednio do grafika obsługującego dane zlecenie. System sprawdza dany projekt pod kątem najczęściej popełnianych błędów, a także rozszerzenia plików: .jpg, .png, .gif i .pdf.  Dzięki temu klient automatycznie zostaje poinformowany o błędach, jeszcze zanim dany projekt trafi do obróbki graficznej. To, jak podaje producent systemu, zapewnia dużą oszczędność czasu w codziennej pracy zarówno po stronie drukarni jak i jej klienta. 

Automatyczny Preflight (bo tak brzmi nazwa modułu) w systemie iwarePRINT sprawdza pliki pod kątem odpowiednich wymiarów, spadów, rozdzielczości (DPI), przestrzeni barw CMYK oraz ilości wymaganych plików do projektu. System uwzględnia tolerancje wymiarów, wielkość spadów oraz minimalne i optymalne rozdzielczości. Drukarnia ustawia te dane, konfigurując automatyczny preflight dla wybranych produktów. W obecnej formie Automatyczny Preflight obsługuje ulotki, wizytówki, plakaty, foldery, notesy, papier firmowy, banery, obrazy, kartki pocztowe i zaproszenia. Dodatkowo moduł przetwarzając pliki PDF, sprawdza czy w projekcie nie zostały użyte niestandardowe czcionki; sprawdza także grafiki rastrowe wewnątrz pliku, co do odpowiedniej rozdzielczości oraz przestrzeni barw.

Drukarnia korzystająca z modułu Automatycznego Preflightu uzyskuje również możliwość automatycznego generowania szablonów na podstawie tego samego mechanizmu, który sprawdza wymiary lub format. Funkcja ta pozwala na tworzenie szablonów do produktów o zmiennych wymiarach takich jak np. banery i plakaty. „To duża oszczędność czasu, gdyż – przy wykorzystaniu naszego rozwiązania - nie ma potrzeby manualnego tworzenia szablonów do produktów o różnych formatach – mówi Łukasz Głośny, Sales Manager firmy Iware. – Dodatkowo, co warto podkreślić, oferowany przez nas produkt nie jest drogi. Drukarnia korzystająca z systemu iwarePRINT może zamówić moduł Automatycznego Preflightu w cenie 250 zł netto miesięcznie (podobnie ceny mają także inne dodatkowe moduły systemu - resellerski, produkcyjny, kreator wydruków). Przy czym należy pamiętać, że modułem bazowym w naszym rozwiązaniu jest również niedrogi E-commerce. Jego część główna, odpowiadająca za sprzedaż usług w Internecie, to koszt rzędu 99 zł netto miesięcznie”.

Warto wspomnieć, że klient zainteresowany systemem otrzymuje 30 bezpłatnych dni na jego uruchomienie i przetestowanie. Podobną ofertę Iware kieruje do firm, które wdrożyły już jej system. Każda z nich ma 30 bezpłatnych dni na przetestowanie modułów, którymi jest zainteresowana, w tym Automatycznego Preflightu. 

Źródło: Iware

www.iwareprint.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

API Foilmakers przejmuje United Foils Europe
Firma Aldus, wraz wchodzącą w skład tej grupy API Foilmakers, poinformowały o podpisaniu umowy definitywnego przejęcia United Foils Europe BV, wraz z jej spółkami zależnymi: United Transfer Technologies BV, Pack Vision BV, United Foils, Starfoil Technology Netherlands BV oraz Newfoil Machines.
Brother DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN: urządzenia typu 3w1
Firma Brother wprowadza do oferty 3 wydajne monochromatyczne urządzenia laserowe 3w1. Modele DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN są łatwe w konfiguracji oraz co ważne pozwalają na sprawne wygenerowanie wysokiej jakości wydruków. Urządzenia zostały tak stworzone, aby usprawnić proces druku i zmniejszyć jego koszt.
Sharp BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR: drukarki wielofunkcyjne
Sharp wprowadza trzy kolorowe urządzenia MFP (wielofunkcyjne) A4. Modele BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR dołączają do rosnącej linii produktów Sharp, zaprojektowanych dla dynamicznie zmieniających się, hybrydowych miejsc pracy przyszłości. Urządzenia gwarantują nowoczesną komunikację z rozbudowanymi funkcjami bezpieczeństwa oraz redukcję zużycia energii,...
Epson AM-C400 i AM-C550 - atramentowe drukarki A4
Epson kontynuuje rozwój autorskiej technologii druku atramentowego Heat-Free, rozszerzając ofertę dla biur o urządzenia wielofunkcyjne AM-C400 i AM-C550, które usprawniają pracę z dokumentami w formacie A4. Nowe modele zapewniają wszystkie cenione w produktach firmy Epson atuty związane z oszczędnością energii i wydajnością.
Opakowania z maszyną Revoria Press PC1120 w firmie Slodkie
Czekoladowa, karmelowa, bakaliowa – to kolejne linie słodyczy w firmie Slodkie. To producent personalizowanych słodyczy reklamowych, którego produkty z sukcesami uczestniczą w kampaniach największych światowych marek. Jest ich ponad 600 rodzajów, a każdy i dla każdego klienta musi być odpowiednio opakowany. Personalizacja opakowań, wysoka jakość, odpowiednie barwy – to tylko...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764