logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Globalne sukcesy płyt bezprocesowych Kodak Sonora w 2014 roku

  PR 23.01.2015, przeczytano 845 razy
ilustracjastrzałka

Od chwili wdrożenia bezprocesowych płyt Kodak Sonora u tysięcznego użytkownika w lipcu ub.r., znacząco wzrosła liczba firm, które zdecydowały się na implementację tej innowacyjnej technologii. Obecnie korzysta z niej ponad 1800 przedsiębiorstw z całego świata, w tym coraz liczniejsze grono drukarń offsetowych z Polski. Firma Kodak przewiduje, że rok 2015 przyniesie jej kolejne, liczne wdrożenia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/globalne-sukcesy-plyt-bezprocesowych-kodak-sonora-w-2014-roku,23739,artykul.html

Zdaniem producenta, entuzjastyczne przyjęcie płyt bezprocesowych Sonora to efekt korzyści ekologicznych i ekonomicznych, jakie wiążą się z ich zastosowaniem. Wyeliminowany tu został bowiem proces wywoływania, konieczny w przypadku konwencjonalnych termicznych płyt CtP. To zaś wpłynęło na znaczące obniżenie ilości energii, wody i generowanych odpadów, przy zachowaniu dotychczasowej wydajności i jakości drukowania.

Firma Kodak zakłada, że w 2015 roku liczba użytkowników płyt Sonora wzrośnie w sposób zauważalny, m.in. dzięki poczynionym inwestycjom w infrastrukturę produkcyjną oraz pozytywne doświadczenia dotychczasowych klientów, którzy zdecydowali się na ich wdrożenie. Liczne działania stymulujące ich sprzedaż wpłynęły na sukcesy płyt Sonora w różnych regionach świata.

Na rynku północnoamerykańskim, obejmującym USA i Kanadę, liczba ich użytkowników wzrosła w ub.r. o 400%. Są wśród nich zarówno zupełnie nowi klienci, jak też dotychczasowi, którzy zdecydowali się na konwersję z innych płyt bezprocesowych – Kodak Thermal Direct. Duży wpływ na taki stan rzeczy miały inwestycje związane z nową linią produkcyjną w zakładach Columbus w stanie Gerorgia.

Ostatni rok przyniósł modernizację także w innych zakładach należących do firmy Kodak – w chińskim Xiamen. Dzięki temu mogą one wytwarzać płyty Sonora, wychodząc naprzeciw zapotrzebowaniu ze strony odbiorców z rynku azjatyckiego. Dzięki temu w ub.r. firma pozyskała w tym regionie świata ponad 200 nowych użytkowników technologii Sonora. Oczekuje się, że liczba ta będzie dynamicznie wzrastać także w roku bieżącym.

W Europie ubiegły rok przyniósł 200% przyrost użytkowników płyt Sonora. Wśród nich znalazły się drukarnie z Polski, specjalizujące się w produkcji akcydensowej, dziełowej i opakowaniowej. Zdaniem firmy Kodak Polska, rok 2015 przyniesie kolejne, liczne wdrożenia płyt Sonora w naszym kraju.

Podczas październikowych targów World Publishing Expo 2014 firma prezentowała podczas pokazów „na żywo” możliwości jej gazetowej wersji – Kodak Sonora News, z której z powodzeniem korzystają tutejsze drukarnie i wydawnictwa prasowe.

W roku 2014 firmie udało się wdrożyć płyty Sonora u kilku jej strategicznych klientów z rynku Ameryki Łacińskiej. Bezprocesowe płyty akcydensowe Sonora XP i gazetowe Sonora News stanowiły w minionym roku ok. 35% całej sprzedaży materiałów eksploatacyjnych Kodak w tym regionie świata.

Komentując sukcesy firmy Kodak osiągane w różnych zakątkach świata, Brad Kruchten – prezes jednostki biznesowej Print Systems Division – powiedział: „Nasze zaangażowanie w działania pozwalające na zapewnienie regionalnej produkcji płyt Sonora stanowiło kluczowy element wdrożonego przez firmę Kodak programu obsługi klienta. Nasze plany zakładają dalsze wzmacnianie tych lokalnych relacji, ukierunkowanych jednocześnie na globalną promocję zgodnej z polityką zrównoważonego rozwoju i wydajnej produkcji poligraficznej”.

Źródło: Kodak Polska Sp. z o.o.

www.graphics.kodak.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Brother DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN: urządzenia typu 3w1
Firma Brother wprowadza do oferty 3 wydajne monochromatyczne urządzenia laserowe 3w1. Modele DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN są łatwe w konfiguracji oraz co ważne pozwalają na sprawne wygenerowanie wysokiej jakości wydruków. Urządzenia zostały tak stworzone, aby usprawnić proces druku i zmniejszyć jego koszt.
Sharp BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR: drukarki wielofunkcyjne
Sharp wprowadza trzy kolorowe urządzenia MFP (wielofunkcyjne) A4. Modele BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR dołączają do rosnącej linii produktów Sharp, zaprojektowanych dla dynamicznie zmieniających się, hybrydowych miejsc pracy przyszłości. Urządzenia gwarantują nowoczesną komunikację z rozbudowanymi funkcjami bezpieczeństwa oraz redukcję zużycia energii,...
Epson AM-C400 i AM-C550 - atramentowe drukarki A4
Epson kontynuuje rozwój autorskiej technologii druku atramentowego Heat-Free, rozszerzając ofertę dla biur o urządzenia wielofunkcyjne AM-C400 i AM-C550, które usprawniają pracę z dokumentami w formacie A4. Nowe modele zapewniają wszystkie cenione w produktach firmy Epson atuty związane z oszczędnością energii i wydajnością.
Opakowania z maszyną Revoria Press PC1120 w firmie Slodkie
Czekoladowa, karmelowa, bakaliowa – to kolejne linie słodyczy w firmie Slodkie. To producent personalizowanych słodyczy reklamowych, którego produkty z sukcesami uczestniczą w kampaniach największych światowych marek. Jest ich ponad 600 rodzajów, a każdy i dla każdego klienta musi być odpowiednio opakowany. Personalizacja opakowań, wysoka jakość, odpowiednie barwy – to tylko...
Stora Enso poinformowała, że stworzona przez tę firmę pianka opakowaniowa Papira jest z powodzeniem stosowana nie tylko w różnych branżach przemysłu, jako materiał zabezpieczający transportowane produkty, ale też służy do ochrony dzieł sztuki. Baiba – artystka używająca w swojej twórczości szkła – wykorzystuje materiał Papira do bezpiecznego...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764