logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kodak świętuje wyprodukowanie 20-tysięcznej termicznej głowicy naświetlającej Kodak Square spot

  PR 19.09.2014, przeczytano 889 razy

Kodak poinformował o zainstalowaniu 20-tysięcznej głowicy Kodak SQUAREspot. „Jubileuszowy” egzemplarz wielkoformatowej naświetlarki CtP Kodak Magnus VLF z głowicą Kodak SQUAREspot zainstalowano w amerykańskiej firmie Edward Brothers Malloy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kodak-swietuje-wyprodukowanie-20-tysiecznej-termicznej-glowicy-naswietlajacej-kodak-square-spot,22643,artykul.html

Technologia naświetlania Kodak SQUAREspot to uznane, sprawdzone i wielokrotnie nagradzane przez branżę rozwiązanie. Znajduje ono zastosowanie wyłącznie w urządzeniach firmy Kodak, dzięki czemu ich użytkownicy – jak zapewnia producent – uzyskują znaczącą przewagę konkurencyjną. Wszystko za sprawą wysokiego poziomu stabilności, dokładności i niezawodności oferowanego przez wyposażone w SQUAREspot naświetlarki CtP.

Technologia ta jest obecna w ofercie firmy Kodak od niemal 20 lat. Początkowo pojawiła się jako alternatywa dla systemów CtP pracujących w technologii światła widzialnego. Obecnie jest wybierana przede wszystkim przez drukarnie poszukujące wydajnego i trwałego rozwiązania, zapewniającego najwyższą jakość reprodukcji. Wdrażana w naświetlarkach z serii Trendsetter, Magnus i Generation News, pozwala na zredukowanie ilości chemii niezbędnej do wytworzenia form drukowych oraz odpadów związanych z samą płytą, obniżenie ilości ewentualnych powtórnych naświetleń, a także skrócenie czasu narządzania maszyny drukującej.

Edward Brothers Malloy z siedzibą w Ann Arbor (w amerykańskim stanie Michigan) to drukarnia stosująca dwie technologie: offsetową i cyfrową, specjalizująca się w produkcji dziełowej. W skali roku drukuje i oprawia się tu ponad 60 mln wysokiej jakości książek i magazynów. Zatrudnia ponad 700 pracowników w drukarniach zlokalizowanych w USA i w Europie. W ostatnim czasie postawiła na rozwiązanie CtP stworzone przez firmę Kodak, licząc na stabilną i precyzyjną produkcję, zarówno nisko- jak i wysokonakładową.

„Wdrożenie technologii Kodak przyniosło nam korzyści zarówno jeżeli chodzi o druk offsetowy, jak i cyfrowy. Wybór naświetlarki Magnus VLF, wyposażonej w głowice SQUAREspot, pozwolił nam w jeszcze większym stopniu wykorzystać naszą różnorodność, a z drugiej strony – zredukować złożoność działań – mówi Peter Shima, dyrektor działu prepress i druku cyfrowego w firmie Edward Brothers Malloy. – Nasz biznes bazuje na elastyczności i dostosowywaniu się do istniejących warunków, a rozwiązanie firmy Kodak pod tym względem pozwala nam utrzymać poprzeczkę na bardzo wysokim poziomie. W efekcie realizujemy produkcję sprawniej, z satysfakcją dla naszych klientów”.

Technologia SQUAREspot jest kompatybilna z naświetlarkami marki Kodak, oferującymi różne formaty płyt, rozwiązania w zakresie obrazowania i opcje automatyzacji. Zapewniana przez bazujące na niej głowice dokładność naświetlania jest kluczem do zapewniania stabilnej, powtarzalnej produkcji poligraficznej i uzyskania szerokiego gamutu barwnego. Głowice te wyposażone są w laser generujący wiązkę o rozdzielczości 10000 dpi w przypadku druku akcydensowego oraz 5000 dpi przy zastosowaniach gazetowych. 

„20-tysięczna głowica pracująca w technologii SQUAREspot to kolejne potwierdzenie znaczenia tego rozwiązania dla całej poligrafii – mówi Rich Rindo, wiceprezes i dyrektor generalny ds. globalnego marketingu rozwiązań poligraficznych w firmie Kodak. – SQUAREspot pozostaje jednym z naszych fundamentalnych rozwiązań technologicznych, wnosząc wartość dodaną do inwestycji, realizowanych przez naszych klientów oraz zapewniając korzyści z jej stosowania”.

Źródło: Kodak

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Canon zapowiada udział w targach drupa 2024
Pod hasłem „The Power to Move” firma Canon zaprezentuje na targach drupa 2024 szereg innowacji technologicznych, usług wsparcia, a także różnorodnych koncepcji współpracy z klientami. Pokazom na stoisku Canon będą towarzyszyć zespoły ekspertów, a wszelkie aktywności podejmowane przez firmę w trakcie targów drupa 2024 pomogą zrozumieć jak rozwiązania z obszaru druku...
Koenig & Bauer i CI Flexo na Konferencji Fleksografów
„Gamechanger” – takim mianem określił Paweł Krasowski – Technology Product Manager w firmie Koenig & Bauer (CEE) najnowszą maszynę fleksograficzną z oferty tego producenta – XD Pro, podczas swojego wystąpienia w ramach Konferencji Fleksografów. Prezentacja uwzględniała najnowsze rozwiązania technologiczne Koenig & Bauer, bazujące na technice fleksograficznej, skierowane...
Konica Minolta Business Solutions i Autenti ogłaszają strategiczne partnerstwo, mające na celu przyspieszenie procesu transformacji cyfrowej polskich przedsiębiorstw. To istotny krok w kierunku przyszłości przetwarzania dokumentów.
Stora Enso obniża emisję CO2 związaną z transportem
Stora Enso poinformowała, że jeden z jej klientów – firma Lesjofors - podjęła stosowne działania związane z obniżeniem emisji dwutlenku węgla, wchodzących w tzw. zakres 3 (Scope 3). Obecnie - zamawiane przez nią, gotowe produkty dostarczane przez Stora Enso - są transportowane w samochodach elektrycznych, co – jak podaje firma – ma zredukować emisję CO2...
Packaging Innovations 2024: Produkty kształtujące przyszłość
Produkty kształtujące przyszłość - znamy datę Targów Packaging Innovations Już za niecały rok, 09-10 października 2024 r. w EXPO Kraków, odbędą się 16. Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations. To wydarzenie o ugruntowanej pozycji na rynku, które każdego roku odwiedzają tysiące gości z Polski i zagranicy. W ciągu dwóch dni będzie można poznać ofertę...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764