logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ricoh wśród liderów „Magicznego Kwadrantu” Gartnera

  PR 21.11.2014, przeczytano 805 razy

Ricoh po raz piąty z rzędu uzyskał pozycję lidera w raporcie “Magic Quadrant: Managed Print and Content Services Worldwide”1.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ricoh-wsrod-liderow-magicznego-kwadrantu-gartnera,23286,artykul.html

W tym roku kategorię Zarządzania drukiem (MPS) rozszerzono o usługi związane 

z Zarządzaniem treścią (Managed Content Services (MCS)) – rozumianych jako kompleksowe rozwiązanie pozwalające usprawnić i zoptymalizować biznesowe procesy komunikacyjne. 

Zgodnie z założeniami przyjętymi przez firmę Gartner “Firmy umieszczone w kwadrancie liderów muszą oferować nie tylko szeroki zakres usług, ale również gwarantować ich realizację w zasięgu globalnym. Wielu z ich Klientów stanowią bowiem duże organizacje, których oddziały funkcjonują w lokalizacjach rozsianych po całym świecie. Bardzo istotne jest również przyjęcie długofalowej perspektywy. Oferowanie rozwiązania muszą być nie tylko dostosowane do obecnych warunków, ale również pozwalać dobrze przystosować się do wyzwań przyszłości.”

„Tegoroczna pozycja w zestawieniu przygotowanym przez firmę Gratner potwierdza, że rozwijamy nasze usługi w dobrym kierunku. Wierzymy, że warunkiem stworzenia środowiska, które funkcjonuje w sposób efektywny jest dokładna analiza dotychczasowych procesów i celów przedsiębiorstwa” – powiedział Yoshi Sasaki, General Manager, Business Services Center, Business Solutions Group, Ricoh Company, Ltd. „Wprowadzanie zmian jest zazwyczaj trudnym okresem dla organizacji. Nasi Klienci mogą liczyć na nasze wsparcie w tym zakresie i narzędzia, które pozwolą przeprowadzić te działania w sposób bardzo płynny” – dodał.

Więcej informacji na:http://ricoh.pl/services-solutions/

  

Źródło: Ricoh Polska

www.ricoh.pl

Dodatkowe informacje:

1 Gartner, Inc., “Magic Quadrant for Managed Print and Content Services” Ken Weilersten, Elizabeth Kim, and Sharon McNee, 6 listopada, 2014.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

API Foilmakers przejmuje United Foils Europe
Firma Aldus, wraz wchodzącą w skład tej grupy API Foilmakers, poinformowały o podpisaniu umowy definitywnego przejęcia United Foils Europe BV, wraz z jej spółkami zależnymi: United Transfer Technologies BV, Pack Vision BV, United Foils, Starfoil Technology Netherlands BV oraz Newfoil Machines.
Brother DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN: urządzenia typu 3w1
Firma Brother wprowadza do oferty 3 wydajne monochromatyczne urządzenia laserowe 3w1. Modele DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN są łatwe w konfiguracji oraz co ważne pozwalają na sprawne wygenerowanie wysokiej jakości wydruków. Urządzenia zostały tak stworzone, aby usprawnić proces druku i zmniejszyć jego koszt.
Sharp BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR: drukarki wielofunkcyjne
Sharp wprowadza trzy kolorowe urządzenia MFP (wielofunkcyjne) A4. Modele BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR dołączają do rosnącej linii produktów Sharp, zaprojektowanych dla dynamicznie zmieniających się, hybrydowych miejsc pracy przyszłości. Urządzenia gwarantują nowoczesną komunikację z rozbudowanymi funkcjami bezpieczeństwa oraz redukcję zużycia energii,...
Epson AM-C400 i AM-C550 - atramentowe drukarki A4
Epson kontynuuje rozwój autorskiej technologii druku atramentowego Heat-Free, rozszerzając ofertę dla biur o urządzenia wielofunkcyjne AM-C400 i AM-C550, które usprawniają pracę z dokumentami w formacie A4. Nowe modele zapewniają wszystkie cenione w produktach firmy Epson atuty związane z oszczędnością energii i wydajnością.
Opakowania z maszyną Revoria Press PC1120 w firmie Slodkie
Czekoladowa, karmelowa, bakaliowa – to kolejne linie słodyczy w firmie Slodkie. To producent personalizowanych słodyczy reklamowych, którego produkty z sukcesami uczestniczą w kampaniach największych światowych marek. Jest ich ponad 600 rodzajów, a każdy i dla każdego klienta musi być odpowiednio opakowany. Personalizacja opakowań, wysoka jakość, odpowiednie barwy – to tylko...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764