logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Szeroki Kadr: Sławek „hesja” Krajniewski o fotografii lotniczej

  PR 21.10.2014, przeczytano 4064 razy
ilustracjastrzałka

Cisza, oczekiwanie i niewielki punkt nad horyzontem to momenty poprzedzające jedynie krótką chwilę na uchwycenie na zdjęciu myśliwca rozcinającego powietrze z kilkukrotną prędkością dźwięku. Jak się przygotować na takie wyzwanie? Gdzie szukać inspiracji oraz odpowiednich planów zdjęciowych? O pięknie, emocjach, ale i trudach fotografii lotniczej oraz nieocenionej roli lornetki w rękach wytrawnego fotografa-obserwatora, w wideoporadniku na portalu Szeroki Kadr opowiada Sławek „hesja” Krajniewski.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/szeroki-kadr%3A-slawek-_hesja_-krajniewski-o-fotografii-lotniczej,22974,artykul.html

Sławek „hesja” Krajniewski – fotograf, miłośnik samolotów, Prezes Stowarzyszenia Polskich Fotografów Lotniczych. Jak sam mówi: „Fotografia lotnicza to jedna z najpiękniejszych, ale i najtrudniejszych dziedzin fotografii. W lotnictwie wszystko dzieje się nagle. Nie ma możliwości zrobienia powtórek.” Wykonanie dobrego zdjęcia wymaga więc odpowiedniego przygotowania, cierpliwości oraz refleksu.

W wideoporadniku opublikowanym na portalu Szeroki Kadr Sławek „hesja” Krajniewski opowiada o pasji, miłości do samolotów, wyzwaniach, fotograficznych wyprawach, a także zdradza tajniki swojej pracy, której nieodłącznym elementem jest dobra lornetka. Markowy sprzęt obserwacyjny w rękach doświadczonego fotografa-obserwatora, umożliwia szybkie rozpoznanie wyczekiwanego samolotu na długo przed jego przelotem tuż nad obiektywem, a tym samym przygotowanie się do uchwycenia tego jedynego, niepowtarzalnego ujęcia.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764