logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Szkolenie dla agencji reklamowych podczas Promo Show 2015

  PR 02.03.2015, przeczytano 1224 razy
ilustracjastrzałka

Podczas wrześniowego road show, odbywającego się w ramach Festiwalu Druku, przedstawiciele agencji reklamowych będą mieli niebywałą okazję do podniesienia swoich kompetencji sprzedażowych. Podczas spotkań w Gdańsku, Poznaniu oraz Katowicach trenerzy Roman Kawszyn i Adam Szaran z firmy Al  Fianco przeprowadzą szkolenia z technik obrony ceny oraz budowania relacji podczas spotkania sprzedażowego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/szkolenie-dla-agencji-reklamowych-podczas-promo-show-2015,24096,artykul.html

Szczegółowy program szkoleń:

Emocjonalna prezentacja oferty wraz z technikami obrony ceny

  1. Z ratio do emotio - jak wzbudzić pragnienie posiadania (techniki prezentacji oferty)
  2. Techniki Obrony Ceny i odpowiedzi na zastrzeżenia (natura obiekcji, aikido, karate)

Techniki Szybkiego Budowanie Relacji podczas spotkania sprzedażowego

  1. Komunikat otwarty i jego narzędzia
  2. Rapport - pacing i leading

Przeprowadzone moduły będą miały formę atrakcyjnego show trenerskiego z elementami warsztatu i motivational speech. Uczestnicy szkolenia otrzymają materiały piśmiennicze.

Trenerzy to handlowcy/praktycy - ludzie, którzy na co dzień żyją ze sprzedaży. Służą eksperckim komentarzem dla takich mediów jak CNBC Biznes, DD TVN i TVN Biznes i Świat. Zobacz jak wyglądają szkolenia TUTAJ oraz TUTAJ.  

Bezpłatna rejestracja rusza w maju br.  Ilość miejsc ograniczona.  

http://promoshow.pl/

http://www.festiwaldruku.pl

Źródło: OOH magazine

www.festiwaldruku.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764