logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Szukam mamy …” – akcja Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce w Auchan

  PR 26.05.2015, przeczytano 959 razy

Z okazji Dnia Matki Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce wraz z siecią sklepów Auchan poprzez akcję "Szukam mamy ... " chce zwrócić uwagę, że stale brakuje kandydatów na rodziców zastępczych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/szukam-mamy---akcja-stowarzyszenia-sos-wioski-dzieciece-w-auchan,24977,artykul.html

26 maja robiąc zakupy w sieci sklepów Auchan usłyszymy informację o zagubionym dziecku – 4 letnim Antku ubranym w niebieskie jeansy i czerwoną kurtkę. Większość osób pomyśli, że dziecko zgubiło się i szuka mamy. Po dłuższej chwili ponownie usłyszymy komunikat o chłopcu, tym razem jednak dowiemy się, iż nie znajdzie on mamy ponieważ jej nie ma.

W Dniu Matki w ten niecodzienny sposób Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce w Polsce chce zwrócić uwagę na problem kilkudziesięciu tysięcy osieroconych i porzuconych dzieci, zachęcając do pomocy.

Wszystkich, którzy chcieliby dać porzuconym dzieciom miłość oraz przy wsparciu pedagogów i psychologów je wychowywać, zapraszamy do nas. Potrzebujące dzieci czekają. Jednocześnie wiemy, że nie każdy ma w sobie tyle siły by zostać Rodzicem SOS, ale wesprzeć organizację w różny sposób może każdy – mówi Anna Choszcz – Sendrowska ze Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce w Polsce.

W Polsce jest prawie 80 tysięcy dzieci pozbawionych opieki rodzicielskiej, jedna piąta z nich nie wychowuje się w rodzinach, ale w instytucjonalnych formach opieki. Możliwe, że wiele z nich nigdy nie znajdzie mamy, bo stale brakuje kandydatów na rodziców zastępczych. To właśnie na ten problem chciało zwrócić uwagę Stowarzyszenie organizując akcję. W każdej SOS Wiosce Dziecięcej są jeszcze domy, w których mogłyby zamieszkać potrzebujące dzieci wraz z nowymi Rodzicami SOS.

Pomysłodawczynią akcji jest Dorota Dubielecka.

Informacje jak zostać Rodzicem SOS można znależć na stronie:https://wioskisos.org/rodzice/

Źródło: Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764