logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Takich jaj to jeszcze nie było” - Farmio ponownie w telewizji

  PR 06.02.2014, przeczytano 3708 razy

W telewizji pojawiła się reklama jaj Farmio. Spot informuje o wyróżnikach marki: paszy wolnej od GMO, stosowanej w chowie kur, oraz programie  ponadstandardowych badań jaj w zakresie niedozwolonej obecności antybiotyków - pierwszym takim systemie dodatkowej kontroli jaj w Polsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/takich-jaj-to-jeszcze-nie-bylo---farmio-ponownie-w-telewizji,20818,artykul.html

Celem kampanii, która w najbliższych tygodniach będzie gościła w największych stacjach telewizyjnych, jest budowanie świadomości i wizerunku Farmio jako marki wysokiego zaufania. Kampanię dla Farmio SA przygotowała agencja Red8, Propeller Film (dom produkcyjny) oraz MediaCom (planowanie i zakup mediów).

To druga kampania Farmio SA i jednocześnie druga ogólnopolska telewizyjna kampania jaj w historii polskiej reklamy. Zasięg kampanii będzie porównywalny do bardzo silnej i zauważalnej kampanii ubiegłorocznej, która – po zaledwie kilku miesiącach od debiutu rynkowego - przyniosła Farmio pozycję drugiej najbardziej rozpoznawalnej marki jaj w Polsce*.

W 30-sekundowym pomysłowym spocie reklamowym Farmio, którego główna bohaterką jest kura, po raz kolejny pojawia się sympatyczna Pani Halinka - gospodyni z pierwszej kampanii Farmio. Zadaniem kampanii jest podkreślenie, że oprócz paszy wolnej od GMO, Farmio jako pierwsza i jedyna marka w Polsce gwarantuje, że jaja są dodatkowo przebadane na antybiotyki przez niezależne laboratorium.

Temat jest niezwykle ważny dla konsumentów, co potwierdzają badania opinii z grudnia ub. r. – wyjaśnia Andrzej Łęgosz, wiceprezes i dyrektor marketingu Farmio SA. – Ponad 77% Polaków uważa problem stosowania antybiotyków w hodowli za ważny bądź bardzo ważny, a dla 83% informacja o dodatkowych badaniach jest ważną i oczekiwana informacją**. Farmio jest dziś pierwszą i jedyną marką, która wykorzystuje certyfikowaną, przebadaną paszę wolną od GMO oraz realizuje program dodatkowych badań na antybiotyki.

Reklama emitowana jest w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych: Polsacie i TVN oraz TV4, TV Puls i kilkudziesięciu kanałach tematycznych. Internauci mogą zobaczyć reklamę na kanale Farmio na portalu YouTube. Media i czasy emisji zostały tak dobrane, aby reklama dotarła do grupy docelowej: osób, dla których jakość żywności ma istotne znaczenie.

- Po raz kolejny chcemy dotrzeć do świadomych konsumentów, dla których jakość i bezpieczeństwo żywności ma priorytetowe znaczenie. Z badań i naszych obserwacji wynika, że coraz więcej osób poszukuje produktów najwyższej jakości, certyfikowanych, ze sprawdzonych źródeł. Najnowszą kampanią pokazujemy, że kwestia jakości w produkcji żywności to naprawdę ważna sprawa, o której warto i trzeba rozmawiać. – podkreśla Andrzej Łęgosz.

W spocie pojawia się znany już motyw muzyczny z refrenem: „Farmio, Farmio od kur co je karmią bez GMO”. Kluczowy komunikat z reklamy, dotyczący badań na antybiotyki znajduje się również na opakowaniu, co zapewnia spójność komunikacji i wzmacnia przekaz. Reklama Farmio jest prosta, dowcipna i zauważalna. Kampanię telewizyjną będą wspierać działania PR oraz ogólnopolska akcja promocyjna
w sklepach.

W ubiegłym roku Farmio przeprowadziło pierwszą, ogólnopolską kampanię telewizyjną w segmencie jaj w Polsce. Czytelnicy opiniotwórczego portalu Money.pl zaliczyli ją do grona najlepszych kampanii minionego roku.

Źródło: Farmio SA

Dodatkowe informacje:

* - Badanie ogólnopolskie zrealizowane w czerwcu 2013 roku przez Mind & Fieldwork Research dla Farmio SA w ramach CAPIBUSA MillwardBrown SMG/KRC. Przeprowadzone wywiady zostały skontrolowane zgodnie ze standardami ESOMAR (European Society for Opinion and Marketing Research) oraz wytycznymi sformułowanymi przez Organizację Firm Badania Opinii i Rynku i dotyczącymi jakości pracy ankieterów.
** - projekt badawczy jak wyżej, zrealizowany przez Mind & Fieldwork Research dla Farmio SA w grudniu 2013 r.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
brak ikonki
,

Bardzo dobra reklama. Dużo fajniejsza i żywsza niż ta poprzednia.

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764