logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tanie dodawanie w Neonet

  PR 23.08.2014, przeczytano 891 razy
ilustracjastrzałka

NEONET, jedna z największych w Polsce sieci sprzedaży RTV, AGD i IT, przygotował dla swoich Klientów promocję pod hasłem „Tanie Dodawanie. Kupuj w zestawach i płać mniej”. Akcja jest odpowiedzią na przewidywany w tym sezonie Back to School trend, w którym powraca zwiększone zainteresowanie laptopami kosztem tabletów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tanie-dodawanie-w-neonet,22435,artykul.html


W ramach promocji „Tanie Dodawanie” NEONET przygotował do wyboru kilka zestawów produktowych, na których zaoszczędzić można nawet do kilkuset złotych względem pojedynczych zakupów. Głównym elementem pakietów są laptopy i konsole PlayStation 4, do których dołączane są np. smartfony, antywirusy, kontrolery czy gry. 

Obecnie Klienci wybierając odpowiedni sprzęt zdecydowanie bardziej stawiają na praktyczność urządzenia, dlatego też oprócz niezbędnego narzędzia pracy jakim jest laptop, studenci otrzymają od nas np. drukarki w bardzo atrakcyjnych cenowo zestawach – wyjaśnia Dominik Gozdek, Dyrektor Działu Zarządzania Produktami IT w NEONET.

Źródło: Neonet

NEONET.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Jesteśmy przyszłością druku” – Mimaki na targach drupa
Firma Mimaki Europe, producent technologii druku atramentowego i cięcia, ogłosiła dzisiaj, że będzie obecna na targach drupa (Dusseldorf, Niemcy, 28 maja – 7 czerwca 2024 r.) wraz ze swoimi globalnymi parterami i nadrzędną marką Mimaki Engineering Co. Ltd. Zgodnie z hasłem targów drupa „Tworzymy przyszłość”, firma Mimaki wykorzysta swoje...
Kerris z obsługą mediową dla Andermatt Polska
Do grona klientów KERRIS dołączył Andermatt Polska, światowy lider w rozwoju, produkcji i dystrybucji biologicznych rozwiązań dla rolnictwa. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze performance marketingu i social ads.
Hanna Dworak awansowała w agencji Enyo
Hanna Dworak awansowała w strukturach agencji Enyo – obecnie jako Senior Project Manager zarządza 8-osobowym zespołem. W Enyo pracuje od roku, do tej pory na stanowisku Project Manager. Jednym z jej pierwszych zadań w nowej roli była produkcja sesji zdjęciowej ogłaszającej nową ambasadorkę Lancôme - Igę Świątek.
Salestube rozpoczyna współpracę z Notino
Spółka MarTech & e-commerce connected Salestube została wybrana przez największy beauty e-shop w Europie markę Notino na partnera w obszarze MarTech. Salestube dostarczy klientowi licencję Google Analytics 360 oraz zapewni wsparcie analityczne ze strony ekspertów w dziedzinie Web Analytics oraz Data Science dla zespołu marketingowego perfumerii w zakresie wykorzystania...
Kampania społeczna „Teraz mnie widzisz” dostrzeżona i doceniona
Niewidzialność osób z niepełnosprawnościami była tematem przewodnim szóstej kampanii społecznej Fundacji Avalon, która właśnie dobiegła końca. Jej celem było sprowokowanie społeczeństwa do otwarcia oczu na potrzeby tej największej mniejszości, będącej jego integralną częścią i posiadającą takie sama prawa i potrzeby jak każdy z nas.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764