logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Targi PSI ponownie partnerem Festiwal Druku

   11.06.2015, przeczytano 1475 razy

PSI - największa platforma łącząca branże artykułów promocyjnych w Europie ponownie dołączyła do partnerów Festiwalu Druku (pełna nazwa Festiwal Marketingu, Druku & Opakowań).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/targi-psi-ponownie-partnerem-festiwal-druku,25128,artykul.html

Targi PSI w Düsseldorfie są największym miejscem spotkań branży artykułów promocyjnych w Europie. Około 16000 agencji i dystrybutorów z ponad 80 krajów spotyka się co roku z około 1000 producentów i importerów z ponad 35 krajów. Mające swoją odsłonę w styczniu targi, to najbardziej kompleksowa platforma obejmująca najświeższe trendy branżowe, premiery produktowe, konferencje i warsztaty edukacyjne.

W 2016 roku, ten wiodący europejski organizator targów branży produktów promocyjnych położy silny nacisk na kwestie zrównoważonego rozwoju i transferu wiedzy. Kluczowym tematem będą także tkaniny. Od 13 do 15 stycznia 2016 r. w Düsseldorfie spotkają się dystrybutorzy i producenci artykułów promocyjnych,specjaliści od marketingu, agencje, usługodawcy i specjalistów z branży tekstylnej.

W tym momencie, prawie 70 procent powierzchni wystawienniczej jest już zarezerwowane, a ponad połowa wystawców to firmy zagraniczne. Wśród tych, którzy już zarezerwowali miejsca są m. in. Lensen Toppoint, Mid Ocean Brands, Lediberg, Victorinox, Brunnen, koziol i Troika. 

Sprzedaż biletów na targi PSI rozpoczęła się 1 czerwca w 2015 roku. Bilet można kupić tutaj.

Festiwal Druku objęty jest patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: Festiwal Druku

www.festiwaldruku.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764