PSI - największa platforma łącząca branże artykułów promocyjnych w Europie ponownie dołączyła do partnerów Festiwalu Druku (pełna nazwa Festiwal Marketingu, Druku & Opakowań).
Targi PSI w Düsseldorfie są największym miejscem spotkań branży artykułów promocyjnych w Europie. Około 16000 agencji i dystrybutorów z ponad 80 krajów spotyka się co roku z około 1000 producentów i importerów z ponad 35 krajów. Mające swoją odsłonę w styczniu targi, to najbardziej kompleksowa platforma obejmująca najświeższe trendy branżowe, premiery produktowe, konferencje i warsztaty edukacyjne.
W 2016 roku, ten wiodący europejski organizator targów branży produktów promocyjnych położy silny nacisk na kwestie zrównoważonego rozwoju i transferu wiedzy. Kluczowym tematem będą także tkaniny. Od 13 do 15 stycznia 2016 r. w Düsseldorfie spotkają się dystrybutorzy i producenci artykułów promocyjnych,specjaliści od marketingu, agencje, usługodawcy i specjalistów z branży tekstylnej.
W tym momencie, prawie 70 procent powierzchni wystawienniczej jest już zarezerwowane, a ponad połowa wystawców to firmy zagraniczne. Wśród tych, którzy już zarezerwowali miejsca są m. in. Lensen Toppoint, Mid Ocean Brands, Lediberg, Victorinox, Brunnen, koziol i Troika.
Sprzedaż biletów na targi PSI rozpoczęła się 1 czerwca w 2015 roku. Bilet można kupić tutaj.
Festiwal Druku objęty jest patronatem medialnym Signs.pl.
Źródło: Festiwal Druku