logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tauron uczy dzieci, jak korzystać z prądu

  PR 18.12.2014, przeczytano 653 razy
ilustracjastrzałka

Wstrzymywacz czasu, skaner przenikający materię, a do tego okulary, po założeniu których można stać się niewidzialnym – to gadżety należące do „Agentów w czerni”. Tym razem za pośrednictwem bohaterów filmu edukacyjnego, Tauron Dystrybucja przekazuje dzieciom wiedzę na temat bezpiecznego korzystania z urządzeń zasilanych prądem. Premiera filmu z udziałem  młodych widzów oraz twórców filmu, odbyła się krakowskim Kinie pod Baranami.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tauron-uczy-dzieci%2C-jak-korzystac-z-pradu,23530,artykul.html

Jak bezpiecznie wymienić żarówkę? Dlaczego wymiana uszkodzonego kabla jest taka ważna? Czy naprawdę wtyczkę z gniazdka trzeba wyciągać dwiema rękami? Odpowiedzi między innymi na takie pytania poznały dzieci po obejrzeniu „Agentów w czerni”, edukacyjnego filmu stworzonego w ramach programu „Bezpieczniki Taurona. Włącz dla dobra dziecka”. Jego scenariusz został wybrany spośród prac nadesłanych na konkurs zorganizowany podczas pierwszej edycji Bezpieczników. Dostawca energii oraz Krakowska Fundacja Filmowa postawili przed amatorami X Muzy zadanie przedstawienia w scenariuszu, w przystępny dla dzieci sposób, tematu „Energia elektryczna i jej bezpieczne użytkowanie”.

W filmie w rolę niezastąpionych agentów do zadań specjalnych wcielili się eksperci od energetyki, tropiący niebezpieczne miejsca w domu Niedbalskich oraz wskazujący zachowania mogące prowadzić do niebezpiecznych sytuacji  przy  korzystaniu z urządzeń elektrycznych. 

Premiera filmu została poprzedzona spotkaniem edukacyjnym oraz zabawami dla dzieci. Grupa animatorów przebrana za zabawnych naukowców przeprowadziła na scenie doświadczenia i konkursy, a dodatkowo  wszyscy młodzi widzowie otrzymali upominki od Taurona. Najmłodsi mogli także porozmawiać z aktorami występującymi na ekranie oraz ekipą filmową, która opowiedziała, w jaki sposób powstawał film. 

„Agenci w czerni” to kolejna inicjatywa firmy Tauron Dystrybucja, podejmowana w ramach kampanii „Bezpieczniki Taurona. Włącz dla dobra dziecka.”, która skierowana jest do dzieci i młodzieży. Jej celem jest edukowanie najmłodszych w zakresie bezpiecznego korzystania z urządzeń elektrycznych. W zeszłorocznej edycji „Bezpieczników” w energetycznych lekcjach edukacyjnych udział wzięło łącznie ponad 50 tysięcy dzieci w 530 podstawówkach na terenie południowej Polski.

Film jest już dostępny na stronie programu „Bezpieczniki Taurona. Włącz dla dobra dziecka.”  

oraz na 

Źródło: Tauron

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764