logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

TBWA, TBWA PR i Mediacom łączą siły dla Amnesty International

  PR 19.05.2015, przeczytano 1144 razy
ilustracjastrzałka

Agencja TBWA wygrała przetarg na realizację aktywności w ramach obchodów 25-lecia działalności Amnesty International w Polsce. Kampanię pod hasłem „Wolność-Udostępnij” przeprowadzi pro bono we współpracy z TBWA PR oraz domem mediowym MediaCom Warszawa


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tbwa%2C-tbwa-pr-i-mediacom-lacza-sily-dla-amnesty-international,24907,artykul.html

Amnesty International jest międzynarodową organizacją pozarządową działającą na rzecz obrony praw człowieka w oparciu o pracę i zaangażowanie wolontariuszy. 25 lat temu powstanie organizacji wspierali m.in. działacze demokratycznej opozycji, budujący w Polsce podstawy społeczeństwa obywatelskiego. Dzisiaj około 3500 aktywistów stowarzyszenia wspólnie z 7 milionami osób wspierających Amnesty International na całym świecie dobrowolnie poświęca swój czas i energię, solidaryzując się z ofiarami łamania praw człowieka. Podstawowe oręże Amnesty to działania pokojowe – kampanie informacyjne, badania i dokumentowanie przypadków naruszeń praw człowieka. W 2001 roku aktywiści z warszawskiej grupy Amnesty zapoczątkowali Maraton Pisania Listów. To ważna data w historii organizacji – projekt spotkał się z bardzo szerokim odzewem i obecnie jest to największa akcja na rzecz praw człowieka na świecie. Szacuje się, że dzięki działaniom Amnesty udało się pomóc łącznie ponad 16 600 osobom. Polska ma w tym sukcesie swój ważny udział.

Głównym elementem obchodów 25-lecia działalności Amnesty International w Polsce będzie zainaugurowana 21 maja akcja społeczna „Wolność-Udostępnij”, przygotowana przez agencję TBWA we współpracy z TBWA PR i MediaCom Warszawa. W ramach projektu wolontariusze z całej Polski, media, firmy i znane osoby udostępniły Amnesty International zasoby, którymi dysponują, aby niecodzienny przekaz związany z dzieleniem się wolnością i solidarnością dotarł do osób, którym nie jest obojętne łamanie praw człowieka. 

Komunikacja akcji opiera się na materiałach filmowych, w których znane osoby m.in. Monika Borzym, Grzegorz Miecugow, Jacek Pałasiński, Józef Pinior, Grażyna Wolszczak, Aga Zaryan i zespół Dezerter opowiadają, co dla nich oznacza wolność. Jednocześnie w mediach społecznościowych blogerzy, muzycy czy aktorzy m.in. Adam Balcerek, Michał Fedorowicz, Natalia Hatalska, Karol Paciorek, Paweł Tkaczyk i zespół Illusion wesprą wolontariuszy Amnesty identyfikując się z projektem „Wolność-Udostępnij” na swoich profilach na Facebooku i Twitterze. Jubileuszowy komunikat Amnesty International Polska pojawi się także w mediach, które wsparły akcję oraz w kinach. Wszystko po to, aby zachęcić Polaków do wsparcia organizacji w walce o swobody obywatelskie i przestrzeganie praw człowieka na świecie. Osoby zainteresowane działalnością Amnesty przekierowane zostaną na stronę internetową, na której można przeczytać historie aktywistów oraz osób, które dzięki zaangażowaniu Amnesty odzyskały wolność a także dowiedzieć się, jak można wspomóc aktualne projekty.

Dzięki ogromnemu zaangażowaniu wolontariuszy i aktywistów, Amnesty International Polska od lat z sukcesem walczy w obronie praw człowieka. Przypadający na ten rok jubileusz działalności organizacji będzie okazją do podsumowania przeprowadzonych akcji i zachęcenia nowych osób do wsparcia obecnych działań Amnesty. Cieszymy się, że możemy być częścią tego ważnego wydarzenia i że do niekomercyjnej współpracy zachęciliśmy zarówno partnerów branżowych – TBWA PR i MediaCom Warszawa, jak i ambasadorów projektu. Mam nadzieję, że akcja „Wolność-Udostępnij” spotka się z dużym zainteresowaniem. Każdy, kto się do niej przyłączy, okaże bowiem wsparcie nie tylko samej organizacji, ale przede wszystkim osobom, na rzecz których działa – powiedziała Alena Suszycka, Dyrektor Zarządzająca TBWA.

W ramach projektu TBWA przygotowało koncepcję kreatywną i materiały wizerunkowe wykorzystane podczas obchodów jubileuszu działalności Amnesty International w Polsce. TBWA PR jest odpowiedzialne za działania media relations, w tym organizację konferencji prasowej inaugurującej projekt. Dom mediowy MediaCom Warszawa współpracował przy opracowywaniu koncepcji, a także zaplanował media i odpowiadał za pozyskanie powierzchni do kampanii. Wszystkie agencje połączyły siły także w celu zaangażowania ambasadorów i partnerów projektu. TBWA, TBWA PR i MediaCom Warszawa realizują akcję pro bono.

Kampania rocznicowa Amnesty International to wyjątkowe wydarzenie, które z chęcią postanowiliśmy wesprzeć. Specyficzny charakter kampanii łączy ze sobą elementy zaskoczenia z działaniami mającymi na celu zaangażowanie szerokiego grona odbiorców do konkretnej formy aktywności, która ma bezpośrednie przełożenie na zasięg kampanii, a tym samym wsparcie organizacji, która od 25 lat działa na rzecz ochrony praw człowieka. Przy opracowywaniu strategii komunikacyjnej zależało nam nie tylko na zachowaniu tych elementów, ale też na wzmocnieniu ich poprzez tradycyjne kanały komunikacji – powiedziała Agnieszka Kosik, CEO MediaCom Warszawa.

Źródło: TBWA PR

www.tbwa-pr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764