logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Think Kong wśród 40 najlepszych agencji social na świecie

  PR 31.10.2014, przeczytano 864 razy

Agencja Think Kong, specjalizująca się w marketingu online, znalazła się na liście 

40 najlepszych agencji social media na świecie. Think Kong, jako jedyna agencja 

z Polski znalazła się w zestawieniu Social40 przygotowanym przez R3, międzynarodową firmę konsultingową.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/think-kong-wsrod-40-najlepszych-agencji-social-na-swiecie,23092,artykul.html

W raporcie Social40 wyróżniono 40 najlepszych, najbardziej kreatywnych i obiecujących agencji z całego świata zajmujących się social media. Wśród kryteriów były m.in. współpracą z największymi markami w danym segmencie rynku, samodzielność rozwoju, pozyskiwanie klientów niezależnie od związku z większymi podmiotami, kreatywne podejście do realizowanych kampanii oraz rozpoznawalność na lokalnym rynku.

Na liście Social40 znalazły się najlepsze agencje z 6 kontynentów. Obok Think Kong 

w rankingu Social40 znalazły się takie agencje jak: WeAreSocial, Tempero i TBG Digital z Wielkiej Brytanii,  Kinetic Social i Story Worldwide z USA, Reborn z Australii, KRDS z Francji, Teein z Chin itd. 

Szczegółowe zestawienie dostępne jest pod adresem r3social40.com.

Źródło: Think Kong

Dodatkowe informacje:

O rankingu Social40: Social 40, to pierwsza, światowa edycja rankingu branży social media, przygotowanego przez międzynarodową firmę konsultingową R3. Jest to jeden z niewielu raportów branżowych, w którym od agencji wyróżnionych nie pobierane były żadne środki finansowe pozwalające na udział w przedsięwzięciu. Organizator rankingu wyboru spośród wszystkich dostępny agencji dokonał samodzielnie bazując na informacjach pozyskanych od agencji, znajomości rynku i dodatkowych informacji pozyskanych liderów rynku w danych segmentach. Więcej informacji na temat metodologii rankingu i szczegółową listę wyróżnionych firm znaleźć można na stronie: http://r3social40.com/

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764