logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tomadex nowym członkiem PIAP

  PR 28.05.2013, przeczytano 1517 razy

Polska Izba Artykułów Promocyjnych powiększyła się o kolejną firmę z branży– TOMADEX S.C.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tomadex-nowym-czlonkiem-piap,18847,artykul.html

Do PIAP-u przystępujemy, mając na uwadze ciągły rozwój naszych struktur.
Chcemy dołączyć do grona profesjonalnych firm, świadczących najwyższej jakości produkty. W myśl zasady „duży może więcej”
– mówi Jarosław Korycki Specjalista ds.handlu firmy TOMADEX S.C.

Źródło: PIAP

www.piap-org.pl

Dodatkowe informacje:

Firma "Tomadex" s.c. jest największym producentem gadżetów kibicowskich oraz reklamowych na terenie Unii Europejskiej. Ugruntowana pozycja na rynku, renoma i poważanie oraz wysoka jakość produktów, elastyczność i profesjonalizm to najważniejsze cechy firmy. Park maszynowy, którym firma dysponuje, pozwala na wykonywanie wyrobów dzianych, tkanych, haftów, druków w technologii cyfrowej na bawełnie, poliestrze oraz sitodruku najwyższej jakości. Szeroki wachlarz asortymentów obejmuje wyroby takie jak szaliki, czapki, koszulki, druki, hafty i wiele innych. Cała działalność zgrupowana jest w jednej firmie, poparta wieloletnim doświadczeniem, otwierając duże możliwość przygotowania wyrobu najbardziej odpowiadającego oczekiwaniom Klientów.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764