logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tomasz Chwiłowicz nowym Prezesem Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych

  PR 26.05.2014, przeczytano 3888 razy
ilustracjastrzałka
Od lewej - I. Dulińska, Z. Grzeszczuk, E. Lisowska, Z. Zieliński, M. Owczarska, T. Chwiłowicz, K. Wojniak, A. Ogiegło

22 maja 2014 w Warszawie odbyło się Sprawozdawczo-Wyborcze Walne Zebranie Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych, podczas którego wyłoniono nowy Zarząd Izby oraz przedstawiono plan działań na 2014/2015 rok. Nowym Prezesem PIAP został dotychczasowy Wiceprezes Tomasz Chwiłowicz z firmy Jaguar.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tomasz-chwilowicz-nowym-prezesem-polskiej-izby-artykulow-promocyjnych,21736,artykul.html

PIAP to ludzie. Ludzie którzy przez wiele lat zdobywali doświadczenie poświęcając własny komfort, jednocześnie ryzykując dorobek swojego życia. PIAP to wiedza praktyków, którzy doskonale wiedzą jak powinna wyglądać gospodarcza rzeczywistość w której pracujemy, żyjemy i której jesteśmy fundamentem. PIAP jest zatem sumą doświadczenia wszystkich jej członków. To ogromne doświadczenie chcę wykorzystać w pracy dla PIAP – mówi Tomasz Chwiłowicz nowy Prezes Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych

I-szym Wiceprezesem PIAP po raz kolejny została Magda Owczarska z firmy CiTRON,                             
II- Wiceprezesem został Zbigniew Grzeszczuk – Mid Ocean Brand Polska.
W skład nowego Zarządu PIAP kadencja 2014-2016 weszli: Edyta Lisowska Eblis B&L, Anna Roszczak-Asgard, Agnieszka Sędzikowska-Wlazło-Ritf Advnet Polska, Artur Ogiegło- Artigraf oraz Maciej Dembiński –Rosnowski Gift.
Członkowie zrzeszeni w Izbie jednogłośnie zaakceptowali plan działań PIAP na rok 2014/2015, który obejmuje m.in. takie działania jak: 

- wprowadzenia rekomendacji dla Agencji Reklamowych zrzeszonych w Izbie, w postaci certyfikatu,
- stworzenie Magazynu PIAP, który będzie dawał czytelnikom sporo wiedzy merytorycznej na tematy związane z prowadzeniem biznesu, jak również zagadnienia związane z branżą artykułów promocyjnych,
- stworzenie kolejnej edycji katalogu Członków PIAP 2015 w wersji polsko-angielskiej,
- działania mające na celu integrację branży: Spotkania Regionalne, Wieczór Branżowy itp.,
- działania mające na celu promocje upominku jako skutecznego narzędzia reklamy.

Podczas zebrania jednogłośnie przyjęto również sprawozdanie finansowe Stowarzyszenia za rok 2013 oraz udzielono absolutorium Zarządowi PIAP za rok 2013. Członkami Komisji Rewizyjnej PIAP kadencja 2014-2016 zostali: Zbigniew Zieliński-AWIH, Iwona Dulińska- Kunszt, Tomasz Barudin – Texet Poland , Zdzisław Kałek- Quo Vadis Polonia.

Źródło: PIAP

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764