logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Trendy w e-commerce, social media i programowaniu na konferencji Łódź Jungle Web 2015

  PR 14.04.2015, przeczytano 1408 razy
ilustracjastrzałka

23 i 24 kwietnia Łódź po raz czwarty stanie się stolicą najnowszych technologii, e-commerce, social media oraz programowania za sprawą ogólnopolskiej konferencji Jungle Web. Jest to jedyna impreza w Polsce, na której spotykają się specjaliści z branży handlu elektronicznego, reklamy, social media oraz programowania i nowych technologii aby podzielić się bezpłatnie swoją praktyczną wiedzą ze studentami i firmami.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/trendy-w-e-commerce%2C-social-media-i-programowaniu-na-konferencji-lodz-jungle-web-2015,24551,artykul.html

Branżowi specjaliści, praktyczna wiedza, darmowe warsztaty

Tegoroczne wydarzenie będzie skupiać się wokół wszystkich aspektów działalności w sieci. Na 24 prelekcjach oraz wielu warsztatach uczestnicy będą mieli okazję poznać obecne trendy w e-commerce, social media, ePR oraz w programowaniu. Organizator konferencji – SKN MarkeTEAM zapewnia, że w tegorocznej dżungli miejsce znajdą zarówno studenci chcący pracować w branży reklamowej, jak i IT. Specjalnie dla tych drugich przygotowano warsztaty i prelekcje dotyczące programowania. Łącznie dwa dni wypełnione wartościowymi spotkaniami. Wśród prelegentów są Michał Sadowski, Paweł Tkaczyk oraz najlepsi specjaliści IT z takich firm jak Fujitsu czy AMG.net.

Nieformalna atmosfera sprzyjająca networkingowi

Podczas całego wydarzenia na patio Wydziału Zarządzania będzie zorganizowana wioska technologiczna, w której na uczestników będą czekały rozmaite atrakcje. W planie są testy wirtualnej rzeczywistości oraz pokazy możliwości drukarek 3D. Znajdzie się też coś dla fanów robotyki, bowiem będzie możliwość skonstruowania i zaprogramowania własnoręcznie wykonanego robota z klocków Lego. Wieczorem wszyscy zarejestrowani uczestnicy są zaproszeni na After Party, które będzie świetną okazją do networkingu

Partnerem kreatywnym Łódź Jungle Web została agencja OSOM Studio, zaś partnerem strategicznym – Fujitsu Poland. Nad całym wydarzeniem czuwa już po raz drugi studio PRowokacja – Agencja Public Relations. Pełna listę prelegentów jak i partnerów konferencji dostępna jest na stronie internetowej www.jungleweb.pl

Gdzie i kiedy czyli wszystkie najpotrzebniejsze informacje

Łódź Jungle Web odbędzie się 23-24 kwietnia na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego, ul. Matejki 22/26, Łódź, Aula A0 (poziom -1).

Udział w konferencji jest bezpłatny, ale z uwagi na ograniczoną liczbę miejsc na prelekcjach i warsztatach niezbędna jest wcześniejsza rejestracja na stronie: www.jungleweb.pl 

Wszystkie niezbędne i aktualne informacje o tegorocznym Jungle Web uczestnicy mogą uzyskać na oficjalnym fan page’u www.fb.com/LodzJungleWeb 

Źródło: studio PRowokacja Agencja Public Relations

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764