logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

TVP, Radio Zet i Polskapresse reklamowały Skladywegla.pl

  PR 25.06.2014, przeczytano 2822 razy

W związku z informacjami o aktywności reklamowej firmy Skladywegla.pl na łamach tygodnika WPROST, Agencja Wydawniczo-Reklamowa „Wprost” Sp. z o.o. informuje, że zgodnie z danymi Kantar Media, Skladywegla.pl wydały w ubiegłym roku na reklamę w środkach masowego przekazu 56 mln 846 tys. 420 zł (wg cenników).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tvp%2C-radio-zet-i-polskapresse-reklamowaly-skladywegla.pl,22016,artykul.html

Zgodnie z raportem, najwięcej na kampanii firmy Skladywegla.pl zarobiła Telewizja Polska, w której klient wydał w sumie pond 26 milionów (26 329 978 zł), w tym 16 178 120 w TVP 1 i 8 047 285 w TVP 2. Wśród tytułów prasowych najwięcej na współpracy ze Skladywegla.pl zyskał FAKT (Ringer Axel Springer) – ponad 6 mln (6 042 904). Radio Zet (Eurozet) wyemitowało kampanię firmy za prawie 6 mln zł (5 725 190). Tygodnikiem, w którym Skladywegla.pl zostawiły najwięcej pieniędzy w 2013 r., był „Telemagazyn”/Telemagazyn.pl – wartość kampanii w tym tytule wyniosła 4 638 223. „Telemagazyn” należy do grupy Polskapresse, której dzienniki zarobiły na współpracy z firmą Skladywegla.pl  w 2013 r. także prawie 6 mln (5 899 400) – w tym m.in.: Express Ilustrowany - 2 011 120, Polska Dziennik Bałtycki 1 650 580, Polska Dziennik Łódzki – 1 553 570.

Tygodnik WPROST był jednym z ok. 30 mediów, w których Skladywegla.pl realizowały kampanię w 2013 r. Cennikowe przychody AWR „Wprost” z emisji reklam w ramach tej kampanii  wyniosły 1 441 000 zł.

Jednocześnie AWR „Wprost” informuje, że w roku 2014 WPROST nie wyemitował żadnej reklamy firmy Skladywegla.pl, podczas gdy kampanie firmy były emitowane m.in. w Radiu Zet (2 983 340), w „Telemagazynie” (1 043 210), a także w dziennikach grupy Polskapresse (1 314 000).

Dokładne dane na temat wydatków reklamowych zawierają raporty Kantar Media.

Źródło: Platforma Mediowa Point Group S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

o co chodzi z tym artykułem?

avatar użytkownika
,

Wydawca Wprost twierdzi że nie łączyły go żadne szczególne biznesy reklamowe z panem, od którego dostał taśmy.

avatar użytkownika
,

ok, Myślałem że skladywęgla chwalą się jakim budżetem reklamowym dysponują i w ten sposób pokazują jak źle się dzieje w górnictwie!

Najnowsze w tym dziale

II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
KRRiT: Sygnał Radia Maryja zakłócano z Rosji
Sekretarz Wykonawczy IGO EUTELSAT informuje Przewodniczącego KRRiT:
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764