logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tygodnik „Wsieci” i miesięcznik „Wsieci Historii” z wydaniami mobilnymi

  PR 03.04.2015, przeczytano 919 razy
ilustracjastrzałka

Świąteczną niespodziankę sprawił czytelnikom wydawca tygodnika „wSieci” i miesięcznika „wSieci Historii”. Wydania dostępne są gratis w utworzonych właśnie kioskach w AppStore i GooglePlay. Dzięki temu czytelnicy mogą mieć dostęp do ulubionych pism on-line, bez względu na to, gdzie spędzają święta.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tygodnik-wsieci-i-miesiecznik-wsieci-historii-z-wydaniami-mobilnymi-,24440,artykul.html

Grupa Medialna Fratria już na początku marca udostępniła czytelnikom pierwsze, bezpłatne wydanie „Gazety Bankowej” dostępne w sklepach z aplikacjami. Teraz na tabletach i urządzeniach mobilnych debiutują „wSieci” i „wSieci Historii”. Wydawca zapowiada wprowadzenie do własnych kiosków kolejnych tytułów.

- Do tej pory e-wydania dostępne były jedynie na platformach e-kioskowych. Postanowiliśmy zaproponować czytelnikom dostęp do wydań także w naszych kioskach w AppStore i Google Play – wyjaśnia Tomasz Przybek, prezes Fratrii. – Aplikacje są proste, intuicyjne w użyciu i umożliwiają czytelnikom dostęp do dodatkowych treści interaktywnych.

Aplikacje zbudowane zostały przy wykorzystaniu platformy wydawniczej Setupo, dostarczanej przez firmę GoMega. W „Gazecie Bankowej”, a wkrótce także w pozostałych tytułach Fratria wykorzystuje też technologię rozszerzonej rzeczywistości (augmented reality) – dając dostęp do multimediów także po zeskanowaniu kamerą urządzenia mobilnego papierowego wydania. To rozwiązanie – aplikacja wPlus - powstało we współpracy z firmą ArFixer. W wydaniu oferowanym na urządzenia mobilne (iOS, Android) dzięki ikonom można aktywnie przenieść czytelnika na stronę internetową, zaprezentować film lub zezwolić na przesłanie niektórych stron do adresatów poczty lub mediów społecznościowych. 

- Zależy nam na ułatwieniu kontaktu czytelników z gazetą. Założenie było takie, by po zainstalowaniu aplikacji w prosty sposób uzyskać dostęp do wydań, prenumeraty, a także by wydanie można było czytać w dowolnym miejscu – mówi Tomasz Przybek. – Dlatego świadomie zrezygnowaliśmy z rozbudowanych technicznie i technologicznie aplikacji. 

Pierwsze wydania pism publikowane w kioskach są bezpłatne. To doskonała okazja, by poznać możliwości oferowane przez aplikację. Za kolejne wydanie tygodnika „wSieci”, 7 kwietnia trzeba zapłacić 0,99 Euro w AppStore i 3,90 zł w Google Play.

Aplikacja wSieci zawiera dwa kioski, w których dostępne są wydania tygodnika i miesięcznika „wSieci Historii”. Miesięcznik „Gazeta Bankowa” dostępny jest w odrębnej aplikacji Gazeta Bankowa Plus. Świąteczne, drukowane wydanie tygodnika „wSieci” dostępne jest w sprzedaży do 6 kwietnia w cenie 6,90 z książką  „Święta Siostra Faustyna i Boże Miłosierdzie”.

Źródło: Apella

www.apella.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764