logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tytus Klepacz dołączył do DDB Warszawa

  PR 31.10.2014, przeczytano 879 razy
ilustracjastrzałka

W związku z ostatnimi sukcesami agencji i dynamicznym rozwojem usług w zakresie digital, w październiku br. do agencji DDB Warszawa dołączył Tytus Klepacz. Tytus Klepacz będzie kolejnym Digital Creative Directorem, obok Filipa Berendta, który pełni tę funkcję w Tribal DDB.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tytus-klepacz-dolaczyl-do-ddb-warszawa,23087,artykul.html

Tytus Klepacz – jeden z czołowych kreatywnych w Polsce, specjalizujący się w nowych technologiach i digitalu, członek jury Cannes Lions Cyber, założyciel start’upu muzycznego Rak’n’Roll Records. Prowadzi dwa z najbardziej znanych reklamowych blogów opiniotwórczych w Polsce – „Polish Creatives” oraz „Słaba Reklama”. Prywatnie fan i właściciel największej kolekcji okładek Andrzeja Krajewskiego – legendy polskiego designu.

Źródło: DDB Warszawa

www.ddb.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764