logo
KLUB SIGNS.PL
Polska reklama i poligrafiaKLUB SIGNS.PL

studioWhite - informacje


  • Jest z nami od dnia 29.10.2015
  • Ostatnia wizyta: 22.12.2016
  • Konto studioWhite nie zostało zweryfikowane pod kątem tożsamości lub użytkownik ukrył informację o weryfikacji
Informacje o użytkowniku:
Lokalizacja: Białystok

Profil zawodowy:

Ten użytkownik nie określił swojego profilu zawodowego.
  • Jest z nami od dnia 29.10.2015
  • Ostatnia wizyta: 22.12.2016
  • Konto studioWhite nie zostało zweryfikowane pod kątem tożsamości lub użytkownik ukrył informację o weryfikacji
Skontaktuj się z użytkownikiem studioWhite:
Wyślij wiadomość prywatną
Podsumowanie aktywności użytkownika:
wiadomości na forum:
1 (1 pkt.)
opublikowane artykuły i newsy:
0 (0 pkt.)
opublikowane artykuły i newsy PR:
0 (0 pkt.)
publikacje wyróżnione jako wybór redakcji:
0 (0 pkt.)
komentarze (do tekstów, ankiet, galerii, linków):
0 (0 pkt.)
prace dostarczone do banku zdjęć:
0 (0 pkt.)
prace dostarczone do galerii:
0 (0 pkt.)
linki zgłoszone do katalogu www:
0 (0 pkt.)
staż w serwisie:
420 dni (14 pkt.)
interwencje administratora na forum:
nie odnotowano
interwencje administratora na giełdzie:
nie odnotowano
    
SUMA PUNKTÓW: 15
Rating aktywności użytkownika na podstawie uzyskanych punktów:
+
Ostatnie wiadomości na Forum:

Nie dziw się, że na forum jada po tobie jak po łysej kobyle. Wszyscy wiedzą, że reklama to kilka oddzielnych specjalistycznych branży powiązanych tylko w części ramach ogólnego pojęcia reklama. Osobiście sądzę, że źle zaczynasz podejście do biznesu reklamowego. Zacznij od outsourcingu usług, zanim nie nabierzesz wprawy i nie poznasz wszelkich aspektów tej branży. Dopiero potem wybierz działkę, w której chcesz działać, bo na wielu frontach nikt jeszcze nie wygrał. Zakres, który proponujesz to inwestycja rzędu 1- 2 mln złotych. przy założeniu nowego...

08.11.2015 | autor: studioWhite | Poradnik zakupowy
Ostatnie ogłoszenia na Giełdzie:

REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764