logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

V Edycja Konkursu Dyrektora Marketingu Roku

  PR 16.04.2015, przeczytano 1591 razy
ilustracjastrzałka

W jubileuszowej 5 edycja konkursu, Kapituła Konkursu złożona z przedstawicieli ekspertów branżowych, Laureatów Konkursu oraz Partnerów wybierze  zwycięzców w dwóch etapach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/v-edycja-konkursu-dyrektora-marketingu-roku,24561,artykul.html

Główną ideą Konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2014 jest wyłonienie najwybitniejszych polskich zespołów marketingowych oraz szefów marketingu, którzy osiągają ponadprzeciętne wyniki w Polsce, jak również na rynkach międzynarodowych. 

Rola marketingu z roku na rok rośnie. Firmy i instytucje, których prezes i zarząd wspierają zespoły marketingowe i ich liderów osiągają lepsze wyniki od konkurencji. Dwa lata temu w Polsce mieliśmy przyjemność gościć Sir. Martina Sorella, Prezesa jednej z największych grupy firmy marketingowych WPP, którego zapytałem: ‘Jak rozpoznać dobrego Dyrektora Marketingu?’ ‘Po dobrym Prezesie’ – odpowiedział” – powiedział Paweł Netczuk, wydawca serwisu Mediarun.com i organizator Konkursu.

Nowa formuła

W tym roku, organizatorzy konkursu przygotowali szereg zmian w regulaminie. Główna zmiana dotyczy możliwości bezpłatnych zgłoszeń indywidualnych. Pozostałe zgłoszenia zespołowe oraz udział w Gali są płatne.  

Wprowadzono 3 nagrody Grand Prix Indywidualne i 3 Nagrody Grand Prix Zespołowe powiązanych z wielkością budżetu marketingowego. Nowością jest wprowadzenie nagrody dla Instytucji Kultury, Nauki i Sportu oraz Instytucji Rządowych i Samorządowych. 

Partnerzy konkursy ufundowali dodatkowe nagrody w postaci usług, nagród rzeczowych jak również wyjazdu zagranicznego na międzynarodowe spotkanie z Marketerami.

Obok nagród Grand Prix konkurs daje możliwość uzyskania czterech tytułów Osobowość Marketingu Roku 2014 w kategoriach: Młody wilk – Odkrycie roku, Thinking outside the box, Wyjątkowa efektywność na rynkach międzynarodowych oraz Launch / rebranding roku.

Bohaterowie

O statuetki Dyrektora Marketingu Roku i Osobowość Marketingu Roku mogą ubiegać się zespoły i osoby kierujące działaniami marketingowymi i komunikacyjnymi w przedsiębiorstwach, instytucjach oraz organizacjach pozarządowych. 

 

Kandydatów do Konkursu mogą zgłaszać przedstawiciele: zarządu firmy i instytucji, działu marketingu, działu kadr jak również spośród swojej klientów przedstawiciele: agencji reklamowych, interaktywnych, Public Relations, domów mediowych i  mediów.

Zbieranie zgłoszeń potrwa do 15 maja 2015. Głosowanie Kapituły nad zgłoszeniami przebiega podobnie, jak w poprzednich edycjach: w dwóch etapach. W pierwszym etapie, Kapituła dokonuje wstępnej oceny kandydatów, z których wyłaniana jest Shortlista. W drugim etapie, kapituła spotyka się, omawia kandydatury z Shortlisty oraz głosuje nad zwycięzcami w poszczególnych Kategoriach, w wyniku którego wyłonieni zostają zwycięzcy Jubileuszowej Edycji Konkursu Dyrektor Marketingu roku. 

Nazwiska Zwycięzców i Laureatów zostaną ogłoszone na uroczystej Gali Finałowej, która odbędzie się 10 czerwca w Warszawie.

Zgłoszenia

Aby wziąć udział w konkursie należy pobrać wytyczne związane z przygotowaniem zgłoszenia do konkursu, można również pobrać przykłady zwycięskich prezentacji z poprzednich lat. Następnie, należy przygotować, prezentację zgłoszeniową, osobno indywidualną i osobno zespołową, zaakceptować regulamin i zgłosić ją do konkursu poprzez formularz zgłoszeniowy. 

Partnerzy Konkursu: 

New Age Media, Grey Group, Indreams, Dragon Rouge, LSW, IMS, Starcom MediaVest Group, InDreams, RadioZet, Grupa Wirtualna Polska, Na Temat, THINK TANK.

 

Partnerzy Wspierający:  KPMG, Polpharma, PKN Orlen, APART, Superbrands, PNSA, SKM-Sar, ZFPR, Stock, CluePR, FFW Communication, Clever Frame. Prografix.

Kapituła Konkursu Dyrektor Marketingu Rok 2014

1. Szymon Gutowski, Dyrektor Zarządzający DDB, Doradca Prezydenta RP

2. Anna Pańczyk, Prezes GREY Group 

3. Magdalena Maruszczak, Dyrektor Marketingu, CEE KPMG  

4. Tomasz Machała, Redaktor Naczelny, Dyrektor Zarządzający Natemat

5. Paweł Potoroczyn, Dyrektor Instytutu Adama Mickiewicza  

6. Kalina Janicka, Prezes, Clear Channel Poland

7. Ireneusz Kutyła - Dyrektor Marketingu, Polski Komitet Olimpijski

8. Andrzej Matuszyński, Prezes Eurozet, Radio Zet

9. Małgorzata Pawlik-Leniarska, Partner, Dragon Rouge

10. Tomasz Modzelewski, Prezes, Zelmer

11. Jacek Świderski, Prezes, Grupa Wirtualna Polska

12. Marta Życińska, Dyrektor Marketingu, PZU 

13. Tomasz Marszałł, Dyrektor Marketingu, PKO B.P. 

14. Jakub Marczyński, Laureat Konkursu - Szlachetna Paczka

15. Agata Łapińska, Dyrektor Marketingu RX, Polpharma

16. Jacek Furman, Prezes, Aflopharm

17. Bartosz Mateja, Prezes, Prografix

18. Monika Kowalewska, Dyrektor, Superbarnds  

19. Grzegorz Filipiak, Dyrektor Marketingu, Oknoplast

20. Krzysztof Gawrych, Partner, Eventroom    

21. Paweł Rabiej, Wydawca, Think Tank Magazine 

22. Wojciech Bortkiewicz, Dyrektor Marketingu, Stock Polska 

23. Krzysztof Małecki, Prezes, FFW Communication

24. Michał Sadowski, Prezes, Brand24

25. Prof. Bolesław Rok, Akademia Koźminskiego  

26. Mariusz Ryciak, Ekspert branżowy / Strateg   

27. Michał Czerwiński, Prezes InDreams 

28. Monika Nowaczewska, Dyrektor Marketingu, Rochstar Events  

29. Marcin Dec, Prezes, Initiative Media Polska 

30. Maciej Kujawa, Dyrektor Marketingu, TFI Skarbiec

31. Elżbieta Pełka, Prezes PNSA, Pełka Creatives   

32. Beata Białkowska, Dyrektor Marketingu, Polkomtel Cyfrowy Polsat

33. Tomasz Pruszyński, Prezes, SARE 

34. Leszek Kurnicki, Dyrektor Marketingu, PKN Orlen

35. Iwona Ryniewicz, Dyrektor Marketingu, mBank

36. Bianka Pawlewska, Prezes, New Age Media

37. Mirosław Kasprzak, Dyrektor Marketingu, PGE

38. Paweł Netczuk, Prezes, Mediaruncom

39. Filip Grudziński, Prezes, Clever Frame

40. Karol Świtała, Partner, Clue PR

41. Beata Golubińska, COO i Wiceprezes, Starcom MediaVest Group

42. Rafał Baran, Non Executive President, Grey Group CEE

43. Rafał Rosiejak, Dyrektor Centrum Konferencyjnego, Stadion Narodowy                        

Więcej szczegółów na stronie konkursu: http://mediarun.com/awards/

Źródło: Mediarun

mediarun.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
Hardmade łamie stereotypy z pomocą nowej platformy komunikacyjnej
Hardmade, marka piwa Kompanii Piwowarskiej, przechodzi szereg rewolucyjnych zmian. 19 kwietnia br. wystartowała nowa platforma kreatywna, wprowadzając brand heroskę – Mrs. Hardmade. W portfolio debiutują również nowe, innowacyjne warianty smakowe jak Blackberry Vanilla, Exotic Kumkwat i bezalkoholowy Citrus Ice Tea Crush. Dodatkowo opakowania zyskały odświeżoną szatę...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764