logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Vidis wyłącznym dystrybutorem monitorów Viewsonic

  PR 21.11.2014, przeczytano 796 razy
ilustracjastrzałka

Marka ViewSonic jest obecna w Polsce od połowy 2013 r. ViDiS SA - wyspecjalizowany dystrybutor sprzętu prezentacyjnego z powodzeniem wprowadził na polski rynek projektory. Ten sukces zaowocował rozszerzeniem oferty o wyłączną dystrybucję monitorów. Viewsonic jest ważnym graczem odnotowującym na rynkach światowych bardzo dobre wyniki sprzedaży. To ta marka jako pierwsza zaproponowała ekrany o proporcji 16:9 i wprowadziła panele o najszybszej reakcji (2 i 1 ms) i odświeżaniu (120 i 144 Hz). To właśnie ViewSonic przygotował pierwszą pełną gamę monitorów LED, które powoli stają się standardem na rynku. Marka otrzymała ponad 3 000 nagród i wyróżnień w uznaniu dla parametrów i jakości produktów, obsługi klienta i współpracy z partnerami. Monitory ViewSonic są dostępne w Polsce od listopada 2014. Wyłącznym dystrybutorem jest ViDiS SA.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/vidis-wylacznym-dystrybutorem-monitorow-viewsonic,23291,artykul.html

„Viewsonic jest amerykańską marka znaną przede wszystkim z produkcji monitorów. Ma bardzo dobre wyniki na rynku korporacyjnym i gamingowym. W ofercie ViDiS SA dotychczas były tylko projektory. Zostały one przyjęte w naszym kraju bardzo dobrze, choćby ze względu na znakomity stosunek parametrów do ceny. – informuje Tomasz Kliczkowski wiceprezes zarządu ViDiS SA - Naturalnym kierunkiem rozwoju tej współpracy jest wprowadzenie monitorów. Analiza rynków światowych pokazuje, ze mamy aktualnie do czynienia z rosnącym zainteresowaniem tą gamą produktów, a to dodatkowo utwierdza nas w podjętej decyzji. Mamy dobrze rozwiniętą sieć partnerów docierających do biznesu i edukacji, a rozszerzenie oferty pomoże nam umocnić pozycję. Zwłaszcza, że ofertę ViewSonica charakteryzuje bardzo dobry stosunek parametrów do ceny i ciągła praca nad innowacyjnością produktów. ” 

Już w połowie listopada do Polski trafią monitory z podstawowej oferty ViewSonic – seria VA (VA2246M-LED, VA2214S, VA2445-LED, VA2445M-LED), a także modele dla użytkowników domowych i dla graczy wyróżniające się wyszukanym wzornictwem i znakomitymi parametrami – seria VX (VX2209 FOB, VX2263SMHL-W, VX2363SMHL-W, VX2858SML, VX2880ML). Tych ostatnich zainteresuje z pewnością ViewSonic VG2401mh z serii VG – dedykowany dla graczy 24” monitor z odświeżaniem 144Hz i reakcją matrycy na poziomie 1ms oraz mnóstwem funkcji wspomagających wygrywanie. Dla profesjonalnych użytkowników ViewSonic proponuje urządzenia z serii VP – ze znakomitym odwzorowaniem kolorów i dużą przestrzenia roboczą (VP2770-LED, VP2772). Seria ViewSonic TD to modele dotykowe zaprojektowane z myślą o Windows 8 (TD2220-2, TD2340, TD2420, TD2740). W ofercie ViewSonic dostępne są również urządzenia dotykowe z serii VSD, które oprócz standardowych funkcji wyświetlacza  posiadają zintegrowany system android (VSD221, VSD241) te monitory są praktycznie niezależnymi urządzeniami multimedialnymi.

Źródło: ViDiS SA

www.vidis.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764