logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

ViewSonic PJD5232: projektor XGA dla biznesu i edukacji

  PR 22.07.2014, przeczytano 552 razy
ilustracjastrzałka

Marka projektorów ViewSonic jest dostępna na polskim rynku od roku, zaś jej światowy rodowód sięga 25 lat. Urządzenie charakteryzuje bardzo dobry współczynnik parametrów do ceny. Najnowsza propozycja to ViewSonic PJD5232 adresowana do klientów biznesowych oraz rynku edukacyjnego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/viewsonic-pjd5232%3A-projektor-xga-dla-biznesu-i-edukacji,22228,artykul.html

Projektor wyświetla obraz w technologii DLP o podstawowej rozdzielczości XGA (1024 x 768), oferuje jasność na poziomie 3000 ANSI lumenów, a współczynnik kontrastu wynosi 15 000:1. Oznacza to, że obraz będzie jasny, wyraźny i bogaty w szczegóły co dodatkowo gwarantuje technologia BrilliantColor

Dużym atutem urządzenia jest liczba złącz – to ona odpowiada za wygodę eksploatacji w kontekście możliwości podłączania różnych źródeł obrazu. ViewSonic PJD5232 posiada dwa wejścia i jedno wyjście VGA, wejście i wyjście audio. Jest  również wyposażony w głośnik o mocy 2W, oferuje tryb szybkiego włączania/wyłączania, szeroki zakres korekcji Keystone oraz menu ekranowe w języku polskim. Projektory ViewSonic wyróżnia nie tylko wysokiej jakości obraz, ale także długa żywotność lampy w trybie DynamicEco (nawet 8.000 godzin) oraz technologia bezfiltrowa – co przemawia za ekonomiczną eksploatacją.

ViewSonic PJD5232  waży zaledwie 2,1 kg i jest dostępny w sugerowanej cenie detalicznej 1449 zł.

Źródło: ViDiS SA

www.vidis.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764